Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door essie74
#1554460
Hallo '

Even een vraag, heb hier een  Rhodesian Ridgeback teef met best wel enorme tieten! :biggrin2: ze is gesteriliseerd al jaren geleden.

wel heeft ze een schildklier die te langzaam werkt, een van jullie misschien een idee of het 1 verband houdt met het ander?

hoor het graag,

Esther
Gebruikersavatar
Door essie74
#1555711
hallo Orb,

Ze voelen soepel aan, maar het zijn wel echte borsten zeg maar, het is dat ze geholpen is anders zou ik zweren dat ze zwanger zou zijn....
Door Jacqueline1968
#1555755
Heeft het niet iets met begint overgewicht te maken??
Misschien een dom idee, maar mijn ervaring met een hond met een slecht of niet werkende schildklier, ondanks pillen slikken, is dat ze heeel makkelijk aankomen en je het er heel slecht weer afkrijgt. De stofwisseling is nu eenmaal nep, met pillen.

mijn hond die schildklierfalen had was een reu, dus in je letterlijke vraag kan ik je niet helpen  ;)
Door pallas
#1556411
Mijn ervaring is dat schildklierstoonissen wel heel veel invloed hebben op de hormoonhuishouding van je hond.
Lijkt me verstandig om eens te over leggen met je d.a. en te kijken of ze nog goed is ingesteld op de medicatie.
Gebruikersavatar
Door essie74
#1558476
dat is dus prima volgens de DA ben er denk ik 3 weken geleden geweest voor het nakijken van de instelling van de medicatie.

Binnen drie weken is het niet meer geworden, wat zal ik nu kunnen doen?

gr,

esther  :-\
Door *Evie*
#1559039
Arme meid, misschien insmeren met kamfer spiritus, dat heb ik gedaan met schijnzwangerschap om van
de dikke tietjes af te komen. Maar bij jou kan het geen schijnzwangerschap zijn toch???
Of zal dat ook wel eens voorkomen bij geholpen teefjes??? Heb geen idee...
Gebruikersavatar
Door essie74
#1559628
*Evie* schreef: Arme meid, misschien insmeren met kamfer spiritus, dat heb ik gedaan met schijnzwangerschap om van
de dikke tietjes af te komen. Maar bij jou kan het geen schijnzwangerschap zijn toch???
Of zal dat ook wel eens voorkomen bij geholpen teefjes??? Heb geen idee...
Wij hadden zelf al wel gedacht zou er iets mis zijn gegaan met sterilisatie of iets dergelijks, maar dan kan dan weer neit want dan zou
ze ook loops moeten worden volgens ons toch?

Goed we gaan de kamfer maar proberen, wie weet werkt het!

gr,
Es
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door