Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#1548807
Afgelopen dinsdag is de nieuwe mini gearriveerd. Kreeg nog brokjes. Feng vond en vind die brokjes waanzinnig aantrekkelijk. Dus nadat of liever nog voordat, ze haar eigen eten op had op rooftocht naar overgebleven brokjes van de mini  >:(

Dat gedoe helemaal zat dus de mini "çold-turkey" zoals Too al zei overgezet op Barf.

Net als toen bij Feng geeft dit geen enkel probleem. Alles wat in die bak zit is lekker.....tis gewoon een kleine hongerlap. Wat het is boeit niet als het maar eetbaar is.
Erg blij mee dus, geen gedonder. Eerste maaltijd bevatte kippennek, kip en lever. Hap-slik-weg  :D

Om nu qua hoeveelheid goed te zitten: moet ik voor de kitten Shiro en Feng aparte maaltijden maken of tel ik totaal gewicht Barf maaltijd van beiden bij elkaar op en verdeel dat?

Hoor graag hoe jullie dat doen.

Monique
Laatst gewijzigd door MoniqueR op za 13 mar 2010, 10:48, 1 keer totaal gewijzigd.
#1549434
Oooo ik had t niet gezien........ meer GROOOOTE oren!! :-*

Mini eet t zelfde als de grote, k zou alleen niet te veel afgepaste porties in t vooruit maken.. in de komende weken gaat Shiro ws steeds meer eten... ;D

Wat dacht je van een paar fotoos??
ik wil ook grote oren in huis
#1549899
Ben eruit met jullie tips. Geef mini nu kippennek, kippenvleugel als vleesbot (goed fijngemaakt). Ga van de week eendennekken en kwartel halen en goed fijnmeppen. Verwacht niet dat Mini er problemen mee heeft. Wat je in die bak stopt gaat gewoon schoon op. Heerlijk om er weer eentje te hebben die geen problemen met Barf heeft. CB had ik nog liggen en die vond hij ook zeer smakelijk.

Willen jullie hier meer foto's zien, bij profiel? Of zal ik er een paar mailen?
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door