Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Veerle-scrappyToo
#1551002
In een eerder berichtje gaf ik al aan dat Nena dus last heeft van stress.  Ik probeer nu nog zoveel mogelijk info te vergaren hoe ik haar extra kan ondersteunen en ik bekijk het gebruik van bachbloesems maar ik kwam in mijn zoektocht ook volgend bericht tegen hier op barfplaats: http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,9038.0.html
Bij mijn zoektocht op internet kwam ik tegen dat het bijgeven van vitamines (B) zou kunnen helpen bij stress en ook in het gevonden berichtje kwam 2 keer de reactie dat vitamines bij ziekte en stress een hulpmiddel kunnen zijn.  Het is echter een berichtje van 2005 en misschien zijn de meningen herzien...?
In elk geval graag jullie mening...kunnen extra vitamines helpen bij stress, welke dan en onder welke vorm bijgeven?

(( PS  Nena krijgt in rauw vlees:rund,lam, kip,geit,paard, kalkoen,konijn,vis soms kalf en in kvv vorm nog eend.  Een eitje per week en een mengeling van groenten. ))
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1551410
Bij stress wordt er extra vitamine C verbruikt en magnesium. Daarnaast kunnen antioxidanten nuttig zijn: vit A, D, E, selenium en zink.
Door Veerle-scrappyToo
#1551417
Bedankt!  Ga ik eens op zoek onder welke vorm ik haar die wat extra kan gaan geven.  In de veronderstelling dat ik er niet te veel van knan geven van die vitamines.  Want wat bij een teveel?  Weet dat BH (cup) C  ( ezelsbruggetje die ik hier deze middag vond)  bij te veel worden uitgeplast maar de anderen?
Laatst gewijzigd door Veerle-scrappyToo op ma 15 mar 2010, 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door