Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door mettrop
#1548557
hoi,

onze pup krijgt alles wat ik hem aan barf dingen voer zonder problemen weg,(alleen nog nekkies vis en spiervlees en groente) en hij zit nog op 3x per dag eten.

alleen heb ik het idee dat ie niet verzadigd is na het eten, is het een idee om al naar 2x per dag te gaan? (hij krijgt goed 6 ons per dag).

wilco
Door pallas
#1548570
Je kan proberen twee wat grotere maaltijden te geven en dan één kleine.
Ik zou denk ik nog neit naar 2 maaltijden gaan, maar ligt misschien ook aan wat vooreen hond het is, tenslotte kan het ook zo zijn dat hij gewoon wat meer voeding nodig heeft ipv naar minder maaltijden te gaan. ;)
Door Too
#1548754
pallas schreef: Je kan proberen twee wat grotere maaltijden te geven en dan één kleine.
Ik zou denk ik nog neit naar 2 maaltijden gaan, maar ligt misschien ook aan wat vooreen hond het is, tenslotte kan het ook zo zijn dat hij gewoon wat meer voeding nodig heeft ipv naar minder maaltijden te gaan. ;)
[/quote
en
... doe er je voordeel mee... geen hond is gelijk aan een ander!
#1548759
_Sandra_ schreef: Dana zit al vanaf 4 maanden op 2 maaltijden, omdat ze die maaltijd zelf oversloeg.
Hier nog zo eentje. Onze Laika is met vier maanden gaan barfen, en heeft toen ook twee maaltijden per dag gekregen. Effe uitproberen hoe ze het erop doet, lijkt me.
Door mettrop
#1549239
Anne in Duitsland schreef: Hier nog zo eentje. Onze Laika is met vier maanden gaan barfen, en heeft toen ook twee maaltijden per dag gekregen. Effe uitproberen hoe ze het erop doet, lijkt me.
ok, het kan dus geen kwaad het te proberen?

ps, het is een hij ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door