Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door K@rin
#154440
schouderbladen met vlees.
Niet de harde stukken, maar de hele dunne knarsstukken ........
Van die smalle repen met vlees er op zijn het ..........
Kunnen ze die ook helemaal opeten i.p.v. een bot ?
Gebruikersavatar
Door Nitus
#154449
Dacht dat schouderbladen niet onder de dragende delen viel, dus in dat geval: ja, die kunnen ze wel eten ipv bot. (dacht ik dus)
Door An
#154461
Ja hoor ik geef regelmatig schouderbladen, het blad zelf is helemaal geen hard bot!
Door K@rin
#154483
An schreef: Ja hoor ik geef regelmatig schouderbladen, het blad zelf is helemaal geen hard bot!
D'r zitten een paar stukken bij, die een iets hardere laag hebben ........
Maar volgens mij kan dat geen kwaad ....... ??? ???
Volgens mijn man is dat te scherp ............ :-\ :-\

Ze hebben nu in ieder geval allemaal een lekker stuk opgegeten (gekraakt) na hun maaltijd en ze vonden het volgens mij heerlijk !!! :D
Gebruikersavatar
Door Elly
#155387
Van welk dier komen die schouderbladen, Karin, en heb je die bij Corine gehaald? Ik durf geen botten te geven, wel eendennekken (of kippennekken) en recreatiebotten, maar die schouderbladen wil ik wel eens proberen.
Door K@rin
#155415
Elly schreef: Van welk dier komen die schouderbladen, Karin, en heb je die bij Corine gehaald? Ik durf geen botten te geven, wel eendennekken (of kippennekken) en recreatiebotten, maar die schouderbladen wil ik wel eens proberen.
Ze komen van een volwassen rund .............
Het knarsbeen van het schouderblad.
Ze zijn echt heel zacht, want ik kon er makkelijk met de snoeischaar een stuk afknippen voor onze Kleine Kees, Sheddie.
Nee, ze komen niet van Corine vandaan ...........
Was weer een kadootje van mijn man, dit keer uit Friesland .....
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door