Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door **Marjolijn**
#1543926
Ik heb hier nog pens liggen...en ik was benieuwd of ik Boris een klein lapje zou kunnen geven? ( pup 8 wkn )
Gewoon om eens te proberen....of zou ie dat nog niet aankunnen?
Door Nadia
#1543951
Lijkt mij wel.. Anders gewoon vast houden, gaat het niet.. Dan in stukjes snijden..
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1544053
Ja hoor dat kan hij gewoon krijgen.
Zou wel even opletten dat hij erop kauwt en niet heel doorslikt als het een grotere lap is.
Ik geef het altijd of zo groot dat ze het niet door kunnen slikken of zo klein dat doorslikken geen probleem is.
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#1544060
Tika had met 9 weken haar eerste penslapje, ging prima! :D
De muur achter de bench zat er helemaal onder, hij moest nl eerst nog dood worden geschud :-X  Helemaal geweldig zo'n klein puppeke dat eerst de pens nog moet dood schudden! :smitten:
(na de eerste keer heeft ze dat trouwens niet weer gedaan)
Door tieneke
#1544443
Zeker nu de pup heel zijn darmflora nog in de maak is heel verstandig om dit wekelijks als maaltijd te geven  ;)
Door Mevroi Kruim
#1544824
Goed plan! Kátur kreeg als pup ook penslap en dat ging prima, al moest hij wel ernstig zuchten dat het zo hard werken was  ::)
En Logi krijgt dat ook straks  :D
Door tieneke
#1544935
Anne in Duitsland schreef: Waarom niet? Aan je handtekening te zien eet ie ook al eend!  ;D ;D
;D
Door ulla
#1545412
Kan je idd, makkelijk geven, Espen heeft hier geiten en lamspens gehad, en ze vond het heerlijk.
Maar wat lust die nu niet. ;D
Gebruikersavatar
Door **Marjolijn**
#1546242
nou het beviel meneer prima hoor ( zie foto's barplaats )
Hij at t alsof ie nooit anders had gedaan.
Vandaag staan er 2 kippennekken op het menu...
Door tieneke
#1546270
Fayah schreef: nou het beviel meneer prima hoor ( zie foto's barplaats )
Hij at t alsof ie nooit anders had gedaan.
Vandaag staan er 2 kippennekken op het menu...
Pas vooral op voor de vingers.... :P :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#1546552
ulla schreef: Kan je idd, makkelijk geven, Espen heeft hier geiten en lamspens gehad, en ze vond het heerlijk.
Maar wat lust die nu niet. ;D
ja jij hebt een heerlijk en knap allesetertje ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door