Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1543772
Omdat iemand  ::) met dr pupje met kennelhoest bij mij is geweest wilde ik Boomer ook wat weerstandsopwekkends geven voordat ze ziek is als ik naar de crufts ben.
Ik had hier al gevonden dat dat dan Ecinacea forte van Bloem moest zijn omdat die goed is bij kennelhoest maar nu twijfel ik over de hoeveelheid...
Er staat op 1 keer daags een caspule of bij een kuur 2 tot 3 keer daags een caspule.
Is het verstandig om een kuur te doen?!
En dan zal ik wel 1,5 capsule per dag moeten doen denk ik ipv 3 toch?!
Door Jojo
#1544090
Ik gebruik die capsules altijd voor mezelf. In onderhoudsdosering 1 maal daags 1. Omdat mn hondjes een stuk kleiner zijn (9 en 11 kilo) doe ik hun indien nodig elke een halve door het eten. Als ze echt verkouden zijn 2 maal daags een halve. Gewoon capsule openen en over het eten strooien :)
Door Lizzy
#1544126
MarijeEnBoomer schreef: Omdat iemand  ::) met dr pupje met kennelhoest bij mij is geweest wilde ik Boomer ook wat weerstandsopwekkends geven voordat ze ziek is als ik naar de crufts ben.
Ik had hier al gevonden dat dat dan Ecinacea forte van Bloem moest zijn omdat die goed is bij kennelhoest maar nu twijfel ik over de hoeveelheid...
Er staat op 1 keer daags een caspule of bij een kuur 2 tot 3 keer daags een caspule.
Is het verstandig om een kuur te doen?!
En dan zal ik wel 1,5 capsule per dag moeten doen denk ik ipv 3 toch?!
Ik zou een paar dagen 2 capsules per dag geven en daarna afzakken naar 1 capsule per dag.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door