Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#1542507
Ik voer nu sinds een week of 6 weer volledig kvv en heb de 1ste paar weken rund compleet van Naturis gegeven ivm overzetten. Viel me op dat Tiesto daar wat huidschilfers van kreeg, maar dacht dat het met het overzetten te maken had. Daarna hebben ze een dag of 4 paard compleet van Shaweca gekregen en vorige week een paar dagen kip compleet van Naturis. Nu heeft Tiesto sinds gisteren weer wat last van huidschilfers. Zou dat kunnen liggen aan de kip en rund? Bij paard had hij het niet. Of zou het aan het merk liggen? Ik ga hun volgende week geit van Naturis geven, dus ben benieuwd!
Verder moest Tiesto ook vaker ontlasten van de kip tov de andere diersoorten. Zou hij niet zo goed tegen kip kunnen? Zou toch gek zijn, ze gebruiken bij Shaweca toch kip als calciumbron? Of is het aandeel kip dan niet noemenswaardig?
Ze krijgen trouwens een paar keer week een visoliecapsule vd hema door t eten en vandaag de zalm van Shaweca.

Barfplaats wordt gesponsord door