Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door pike
#1541254
Mix weet ik niet, maar hier verkoopt de turkse groenteman o.a. rauwe cashewnoten, rauwe hazelnoten en rauwe pinda's (welke laatste eigenlijk geen noot is).
Door Too
#1541578
Notenboer op de markt?
AH heeft ook een [klein] bakje ongebrande notenmix

edit
In Arnhem [toch?].. zojuist gezien bij de notenboer op t kerkplein.. ongebrande notenmix en een aantal bakken ongebrande noten, zodat je zelf kunt samenstellen
Notenboer op vrijdagmarkt heeft t ook.
Dynamiek [de gezonde dingenwinkel] aan de Turfstraat meen me te herinneren t daar ook gezien te hebben
Laatst gewijzigd door Too op za 06 mar 2010, 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mevroi Kruim
#1541815
Hier bij de gezonde winkel staat een halve kast vol met ongebranden noten, zowel apart per soort als in zakjes gemengd, met en zonder rozijnen. Vreemd dus dat de natuurvoedingswinkels bij jou het niet hebben.
Door robbiekomvoor
#1541852
Too schreef: Notenboer op de markt?
AH heeft ook een [klein] bakje ongebrande notenmix

edit
In Arnhem [toch?].. zojuist gezien bij de notenboer op t kerkplein.. ongebrande notenmix en een aantal bakken ongebrande noten, zodat je zelf kunt samenstellen
Notenboer op vrijdagmarkt heeft t ook.
Dynamiek [de gezonde dingenwinkel] aan de Turfstraat meen me te herinneren t daar ook gezien te hebben
      kijk,daar had ik nog niet aan gedacht,de markt :biggrin2:,bedankt!!
Door Too
#1542145
:D

Ik ben nogal nieuwsgierig én eigenwijs... klein omweggetje gemaakt...
Theeko in wc Presikhaaf... pas de probléme, "we branden zelf, hebben alles rauw in huis"
Heb je nog andere expedities nodig??
Door robbiekomvoor
#1542403
Too schreef: :D

Ik ben nogal nieuwsgierig én eigenwijs... klein omweggetje gemaakt...
Theeko in wc Presikhaaf... pas de probléme, "we branden zelf, hebben alles rauw in huis"
Heb je nog andere expedities nodig??
      ik ben daar inderdaad nog niet geweest,voor zover ik weet wordt bij de theeko niet meer zelf gebrand,
dat was vroeger,er wordt wel gefrituurd,maar ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben,ik laat het je morgen weten ;)
Door 202Spots
#1543874
robbiekomvoor schreef: ik ben al heel wat reform zaken langs geweest,zonder succes. >:(
iemand enig idee waar ik rauwe notenmix kan krijgen?
Bedoel je waar je kant en klaar gemalen noten mix kan kopen misschien? ???
Dat moet je dus zelf maken...eerst verschillende soorten rauwe noten/pitjes/zaadjes kopen,
en die dan in koffiemolentje of zo zelf malen.
Voila...rauwe notenmix! ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door