Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door lightning
#1539436
kan dat? 1 van mijn ukkies uit het nest poept iets minder lekker. niet spuit elf of zo maar het valt bij hem zo op. hij heeft wat langere haartjes dus blijft erin zitten. gisteren is hij 5 keer gewassen omdat het in zijn haartjes blijft plakken. kan ik zo iets geven aan kittens? ze zijn nu 9,5 week eten goed spelen normaal verder gewoon gezond. ik ren normaal niet zo snel naar de dierenarts zeker niet als het niet waterig is. ik dacht/denk dat het door de lamshart komt die ze van de week gegeten hebben al hoewel hij de enige is die het heeft. de rest van de ukkies hebben het niet. kan iemand mij hier raad in geven?
Door Borke
#1539676
Ik zit me suf te piekeren hoe het ook al weer heet, maar ik bestelde vroeger bij Spat een product wat in een spuit injector zit (zo'n ding als waar sommige ontwormingsmiddelen in zitten) en dat vonden de kittens zalig en het hielp heel goed.
Bel ze anders even op en dan helpen ze je daar prima verder!

Dit is het product wat ik bedoel: Benebac
http://www.spat.nl/index.php?p=producte ... d=&pId=337

Barfplaats wordt gesponsord door