Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Celicaatje
#1501895
Dag allen,

Sinds kort is de Groene Weg in Assen ook begonnen met een KVV. Het staat nog in de kinderschoenen en ik heb wat meegenomen om eens uit te proberen. Ik gebruik het nu 1 week en het bevalt me wel goed moet ik zeggen. Het ruikt fris en is in bakjes van 500 gram en 1 kilo verpakt. De katten willen het niet helaas maar ook Darf wilden ze niet hebben dus die blijven aan de Eko Carnibest.
Ik ben wel verheugd dat eens iemand in het noorden des lands dit oppakt want hier is (nog) niet zoveel vind ik wat betreft Eko produkten die ook nog eens betaalbaar zijn.
Mijn honden hun ontlasting ziet er oke uit.....
Ik betaalde voor dit voer 2,95 per kilo. Hij zou nog op zijn website heea zetten hierover.
Als ik meer weet zal ik het hier melden.

Groet
Inge
Laatst gewijzigd door Celicaatje op za 30 jan 2010, 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Fioon
#1503169
Bij de tuinland in Assen hebben ze ook iets van kvv in een diepvriezer staan. Als ik er weer kom zal ik kijken welk merk het is.
Vond de prijs wel vrij hoog.
"t dringt langzaam door in Noord ned. dat kvv en barfen  :biggrin2:
Door Ariënne
#1504859
[quote="Celicaatje"]
Dag allen,

Sinds kort is de Groene Weg in Assen ook begonnen met een KVV. Het staat nog in de kinderschoenen en ik heb wat meegenomen om eens uit te proberen. Ik gebruik het nu 1 week en het bevalt me wel goed moet ik zeggen. Het ruikt fris en is in bakjes van 500 gram en 1 kilo verpakt. De katten willen het niet helaas maar ook Darf wilden ze niet hebben dus die blijven aan de Eko Carnibest.
Ik ben wel verheugd dat eens iemand in het noorden des lands dit oppakt want hier is (nog) niet zoveel vind ik wat betreft Eko produkten die ook nog eens betaalbaar zijn.
Mijn honden hun ontlasting ziet er oke uit.....
Ik betaalde voor dit voer 2,95 per kilo. Hij zou nog op zijn website heea zetten hierover.
Als ik meer weet zal ik het hier melden.

Groet
Inge
[/quote]

Dat is goed nieuws! Ik ben benieuwd wat er precies in zit. Zal het in in de gaten houden.
Bedankt voor de tip, Inge!
Door Celicaatje
#1511215
http://www.degroenewegassen.nl/home/hondevoer/

Er staat het volgende wat er in zit:

Compleet hondevoer, of als afwisseling op het normale voer.
Gemalen:
Kipkarkassen, groenten, orgaanvlees en spiervlees.
Verkoop vanuit de vriezer.
Verpakt in bakken van een kilo en 500 gram.


En de losse dingen zoals lamsbotten zijn niet zo prijzig (0,50 euro)


Zal 'm ff vragen als ik er weer kom wat de percentages zijn.
Moet zeggen dat het me wel goed bevalt en het is lekker dichtbij.
Er zijn nog meer mensen van hier aan t testen met het voer.

Inge
Laatst gewijzigd door Celicaatje op zo 07 feb 2010, 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Celicaatje
#1517169
[quote="tristan"]
Heeft iemand al eens de lamsbotten gehaald? Zo ja, wat voor botdeel krijg je dan? 

[/quote]

Ik heb het al eens gehaald. Ik zou niet weten welke delen het zijn, het zijn geen grote botten. Daar heb ik echt nul komma nul verstand van.
Als je hem mailt krijg je antwoord en ik wil het ook wel vragen als ik er kom, dan stuur ik je wel een pbtje ;).

Groet
Inge
Door Celicaatje
#1517170
Inmiddels is de site aangepast zag ik.
Er staat nu bij wat er in zit:

Biodog hondevoer
Compleet hondevoer, of als afwisseling op het normale voer.

Gemalen en gemengd

Kipkarkassen 50%,
groenten 10%
orgaanvlees 20% (lam/rund/kalf)
spiervlees 20% (rund/lam/kalf/kip)

Verkoop vanuit de vriezer.
Verpakt in bakken van 1000 en 500 gram.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#1519300
[quote="Celicaatje"]
Ik heb het al eens gehaald. Ik zou niet weten welke delen het zijn, het zijn geen grote botten. Daar heb ik echt nul komma nul verstand van.
Als je hem mailt krijg je antwoord en ik wil het ook wel vragen als ik er kom, dan stuur ik je wel een pbtje ;).

Groet
Inge
[/quote]

Ok! Het heeft geen haast, als je er weer een keer bent hoor ik graag wat het is. Alvast bedankt!  :)
Door Antonia
#1520105
[quote="Celicaatje"]

Zal 'm ff vragen als ik er weer kom wat de percentages zijn.

Inge
[/quote]

Biodog hondevoer
Compleet hondevoer, of als afwisseling op het normale voer.

Gemalen en gemengd:
Kipkarkassen 50%,
groenten 10%
orgaanvlees 20% (lam/rund/kalf)
spiervlees 20% (rund/lam/kalf/kip)
Door Jojo
#1523138
hej! Ik zie dit nu pas, das vlakbij :D Ik ga ook maar even bij de groene weg langs en zal mn testteam inzetten 8)

Dat spul van de intratuin is echt slecht... Ik had het foldertje meegenomen om te kijken wat er allemaal inzit. Nou, het waren voornamelijk erwten ::) Een soort veredelde snert als je het mij vraagt, geen hondenvoer :-\
Door Celicaatje
#1526361
[quote="Antonia"]
Biodog hondevoer
Compleet hondevoer, of als afwisseling op het normale voer.

Gemalen en gemengd:
Kipkarkassen 50%,
groenten 10%
orgaanvlees 20% (lam/rund/kalf)
spiervlees 20% (rund/lam/kalf/kip)

[/quote]

Ja dat had ik al geplaatst want ik had de eigenaar verzocht om dit op de website te plaatsen, zie erboven :D (berichtje 13 februari)....
Laatst gewijzigd door Celicaatje op za 20 feb 2010, 19:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Senna99
#1527619
Dit is ook vlakbij voor mij!!
(eindelijk een keer iets vlakbij haha). :thumbup:
Ik had vorig weekend al een bakje kvv mee genomen.
Nog niet gegeven aan de hond, had nog veel rollen carnibest in de vriezer.
Zie ook dat ze nu meerdere soorten vleesbotten op de site hebben staan!!
Daar ben ik ook erg blij mee!!  :)

Eend- en kippenkarkassen heeft ie nu al gehad. Weet iemand of lams- en runderbotten erg hard zijn?
Zou ik anders ook wel eens voor 'm willen proberen.
Door Celicaatje
#1537534
[quote="Jojo"]
:-\ Ze hebben ondertussen ook maar even 50 cent bij de kiloprijs opgedrukt zag ik net...
[/quote]

Tsss ik heb vorige week op de site een bestelling geplaatst.
Toen was het nog 2,95 per kilo. Morgen kan ik het halen.
Ik zal eens even vragen hoe dit zit? Zo'n verhoging is veel, althans vind ik wel :(.....

Groet
Inge
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door