Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Nadia
#1536040
Hoe snel werkt dit? Hoelang van te voren moet je het in nemen? Zowel bij hond als mens?
Door Limpy
#1536068
Het ene dier (of mens) zal er sneller op reageren dan de ander.
Ik heb het ook wel eens gegeven aan 2 van mijn katten: de kater heeft dit toen 6 dagen gehad en ik zag met 2-3 dagen al mega verschil (hij kreeg het maar 3x per dag ipv 4-5x maar voor hem was dit blijkbaar voldoende) de poes krijgt het maar incidenteel als ze een beetje gestressed is.

Als je het wil geven voor bv bezoek aan DA zou je 1-2 dagen van te voren kunnen beginnen en de dag zelf ook nog doen als je al weer terug bent.
Had je al op de site van bach gekeken wat ze er zelf over zeggen?
Omdat het plantaardig is, is het niet verslavend en kun je het ook wel poosje blijven geven naar het schijnt.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1536090
Hoe wil je het gebruiken?

Officieel is het natuurlijk een eerste hulpremedie en geef je die vlak voor of vlak na een stressvolle situatie. Na een stressvolle situatie mag je het een paar keer per uur geven totdat de stresskip weer bij zijn/haar positieven is. Duurt een probleem voort dan is het verstandiger om een meer probleemgerichter flesje te (laten) samenstellen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1536100
Limpy´s aai-assistente schreef: Het ene dier (of mens) zal er sneller op reageren dan de ander.
Ik heb het ook wel eens gegeven aan 2 van mijn katten: de kater heeft dit toen 6 dagen gehad en ik zag met 2-3 dagen al mega verschil (hij kreeg het maar 3x per dag ipv 4-5x maar voor hem was dit blijkbaar voldoende) de poes krijgt het maar incidenteel als ze een beetje gestressed is.

Als je het wil geven voor bv bezoek aan DA zou je 1-2 dagen van te voren kunnen beginnen en de dag zelf ook nog doen als je al weer terug bent.
Had je al op de site van bach gekeken wat ze er zelf over zeggen?
Omdat het plantaardig is, is het niet verslavend en kun je het ook wel poosje blijven geven naar het schijnt.
Mwah, ik ken wel wat plantaardige verslavingen hoor :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1536102
Nadia schreef: Het is voor tentamens.
Dan zou ik vlak voor de tentamens wat innemen en meer niet. Bij examenvrees/stress zijn er wel beter werkzame mixen te bedenken, maar Rescue doet het dan ook wel :)
Door Limpy
#1536145
Angelique schreef: Mwah, ik ken wel wat plantaardige verslavingen hoor :biggrin2:
;D Heb je het dan over die rookbare plantjes?????????
Gebruikersavatar
Door Ruby/Billy
#1536429
Ik heb de zuigsnoepjes van bach resque en zelf reageer ik er goed op maar mijn man ging van 1 snoepie knock-down, dus begin langzaam en neem niet direct de volle dosis.

Groetjes Agnes en Lajos
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door