Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Magic
#1535549
Ben ik de enige die het eng vind (dat er tijdens die foto iets meer kapot gaat) als er rug foto's gemaakt worden?
Ik bedoel dat getrek om de poten in een bepaalde positie te houden terwijl de foto's gemaakt worden
en dan heb ik nog een meewerkende hond en vriendelijke dierenarts.

Zijn foto's altijd nodig of ligt dat specifiek aan het letsel dat een hond heeft?
Door pallas
#1535566
Nox mag vanavond weer voor foto's.
Hier geen getrek en heel voorzichtig met de honden. Gelukkig maar, want het risico dat er iets mis gaat is natuurlijk wel aanwezig als je gaat sjorren en trekken.
Door Lizzy
#1535610
Bedoel je bij HD foto's of echt rugfoto's? Ik kan niet anders zeggen dan dat mijn DA uiterst behoedzaam te werk gaat en ik dat gevoel dus niet heb, dat er meer kapot wordt gemaakt.
Door Magic
#1535640
Lizzy schreef: Bedoel je bij HD foto's of echt rugfoto's? Ik kan niet anders zeggen dan dat mijn DA uiterst behoedzaam te werk gaat en ik dat gevoel dus niet heb, dat er meer kapot wordt gemaakt.
Excuus ik had het bij het eerder geopend onderwerp neer moeten neerzetten.
Na dat ze pijn bleef houden zijn er rug foto's gemaakt en hoewel de arts zeer vriendelijk
was en alles met beleid gedaan werd heb ik het eng gevonden. (ze verzette zich)
Nu zijn we maanden verder en word ze door een andere arts behandeld (na overleg met eigen dierenarts)
mocht deze arts vragen of we foto's willen maken dan zit ik in dubio..
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1535641
Magic schreef: Excuus ik had het bij het eerder geopend onderwerp neer moeten neerzetten.
Na dat ze pijn bleef houden zijn er rug foto's gemaakt en hoewel de arts zeer vriendelijk
was en alles met beleid gedaan werd heb ik het eng gevonden. (ze verzette zich)
Nu zijn we maanden verder en word ze door een andere arts behandeld (na overleg met eigen dierenarts)
mocht deze arts vragen of we foto's willen maken dan zit ik in dubio..
Duidelijk aangeven waar je bang voor bent en vragen of ze heel voorzichtig zullen zijn en natuurlijk er zelf bij blijven  ;)
Door pallas
#1535796
Was ze niet verdoofd dan?
Bij mijn d.a. krijgen ze een spierverslapper (geen narcose) en ze worden helemaal met rustige stem begeleid.
En dan ben ik er ook nog eens bij om ze te aaien en gerust te stellen, ze hebben er nooit onrustig op gereageerd, ook niet achteraf.
Door Magic
#1535975
pallas schreef: Was ze niet verdoofd dan?
Bij mijn d.a. krijgen ze een spierverslapper (geen narcose) en ze worden helemaal met rustige stem begeleid.
En dan ben ik er ook nog eens bij om ze te aaien en gerust te stellen, ze hebben er nooit onrustig op gereageerd, ook niet achteraf.
Nee ze was niet verdoofd.
Laatst gewijzigd door Magic op ma 01 mar 2010, 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door