Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door **Marjolijn**
#1533421
Aleen aantal dagen zit Fayah niet lekker in haar vel. Ik weet dit aan de loosheid die ze sinds een week achter de rug heeft. Daar heeft ze naderehand altijd even last van.
Toen ik vanmorgen vroeg beneden kwam trof ik daar een hoop elende aan. Ze was drijfnat...heeft ws heel de nacht liggen kwijlen...er zat niks geen leven in, wilde helemaal niks, ook niet opstaan. Haar ogen hingen en waren rood.
Ik heb de dierenarts gebeld en die vermoedde en bm ontsteking en ik kon direct komen....daar aangekomen schrok de dierenarts en vertelde me dat ze zelden zo een zieke hond zag. Na onderzoek en een foto bleek ze geen bm ontstekling te hebben. wel had ze ondertemp en een verhoogde hartslag. Op de foto was te zien dat er gas in haar maag zat. De da was bang voor een maagtorsie. Nadat ze gesondeerd was kwam er behoorlijk wat gas uit en was de misselijkheid weg. Maar het bleek niet duidelijk om een maagtorsie te gaan. Na bloedonderzoek was ook niks in de nieren of lever te vinden.
Maar Fayah bleef een zielig hoopje ellende...de da wist niet wat het was...
Ze heeft een infuus gekregen met zoutoplossing een ab injectie omdat er een kleine afwijking in de onstekings huppeldepup te zien was, maar dit wees niet op dat er een ontsteking was.
Ik kreeg haar mee naar huis. Moet haar goed in de gaten houden en hopen dat ze nu wat opknapt. Ze mag voorlopig niks eten,
Om half 5 willen ze haar terug zien.
Toch heb ik net gebeld omdat Fayah niet opknapt en erbij gaat hijgen....kan over een half uurtje terecht.....maar da heeft geen idee wat het zijn kan.....
Ik zie mn meisje tussen mn vingers wegglippen...ze is echt dood en dood ziek....hoop dat ze zo meer kunnen vinden....
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#1533433
Mijn hemel!
Wat raar dat ze dus geen idee hebben wat er loos is.....
Heel sterkte en beterschap voor de meisje :-*
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1533491
Ik heb even in je geschiedenis gekeken wat je voorheen over Fayah verteld hebt....ze leek iets van epileptische aanvallen te hebben???
Is dat ook zo gediagnosticeerd??

Zou ze ook iets anders in haar hoofd kunnen hebben??

Heel veel sterkte en ik duim heel hard voor het herstel van Fayah!!!  :-*
Door Truus
#1533535
yuki11 schreef: Ik heb even in je geschiedenis gekeken wat je voorheen over Fayah verteld hebt....ze leek iets van epileptische aanvallen te hebben???
Is dat ook zo gediagnosticeerd??

Zou ze ook iets anders in haar hoofd kunnen hebben??

Heel veel sterkte en ik duim heel hard voor het herstel van Fayah!!!  :-*
Dit heb ik ook terug gelezen en vraag me ook af of Fayah 's nachts geen toeval heeft gehad :-\
Door Lizzy
#1533634
Oh bah, wat afschuwelijk :'(. Dit klinkt heel heftig... We zullen heel hard duimen voor jullie. Ze heeft niet iets engs gegeten? Laat je anders doorsturen naar Utrecht, naar de IC!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door