Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door lidija
#1523182
Wie heeft er wel eens een haar analyse laten doen en wat zijn jullie ervaringen?
Door Sella
#1523888
Nee ik heb dat nog nooit gedaan.
Ben ook wel benieuwd naar de ervaringen.
Door lidija
#1524149
Ik hoorde dat het in de UK vaak wordt gedaan om de mineralen en vit stand van het lichaam te kunnen inschatten.
Door smurfie
#1524162
Hallo,
Ik heb geen ervaring ermee, maar dit ga ik wel ff in de gaten houden, want mijn buddy heeft nog niet zijn volledige haargroei, die verloopt moeilijk, en hij is 1 jaar en 2 maanden.
grtn
Door claudiaB
#1524879
Ik heb het bij Chico laten doen bij Natuurlijk in balans.
Daar kwam toen een granen en gevogelte overgevoeligheid uit.
Ondanks dat ik mij aan de adviezen heb gehouden jeukt Chico nog steeds.
Zie ook mijn topic over bioresonantie.
Door lidija
#1525042
[quote="claudiaB"]
Ik heb het bij Chico laten doen bij Natuurlijk in balans.
Daar kwam toen een granen en gevogelte overgevoeligheid uit.
Ondanks dat ik mij aan de adviezen heb gehouden jeukt Chico nog steeds.
Zie ook mijn topic over bioresonantie.
[/quote]

oke thanx ga gelijk kijken  ;)
Gebruikersavatar
Door Poedelpret
#1531414
Weet niet of je mij bedoeld of Claudia B  ;)

Zelf heb ik er geen ervaring mee maar vind het wel intressant.

Wat betreft aan de adviezen houden en nog steeds jeuk kan het nog lang duren voordat alle stoffen uit het lichaam zijn en is wellicht een groene leem kuur / ontgiftigingskuur een goed hulpmiddel.
Door Greece
#1532659
Ik heb ook ooit een test laten doen bij NIB. Er werd positief getest op alle gevogelte en negatief op pollen, grassen e.d.
M.a.w. het zou alleen aan de voeding liggen. Sindsdien geen gevogelte gevoerd maar het hielp niets. En nu de vorst en sneeuw verdwenen loopt de jeuk weer op. Ben er niets mee opgeschoten.
Door Qwertu
#1534514
Zij doet het energetisch. Er komt niks aan te pas om het haar te analyseren....( zoals men het gehalte aan mineralen in een haar kan meten in een lab)
Door claudiaB
#1535993
[quote="Rosalie"]
Ik heb ook ooit een test laten doen bij NIB. Er werd positief getest op alle gevogelte en negatief op pollen, grassen e.d.
M.a.w. het zou alleen aan de voeding liggen. Sindsdien geen gevogelte gevoerd maar het hielp niets. En nu de vorst en sneeuw verdwenen loopt de jeuk weer op. Ben er niets mee opgeschoten.
[/quote]

Zelfde uitslag en ervaring (helaas)
Door Limpy
#1541267
Heeft een doormeten bij holistische DA niet hetzelfde effect? Okay, waarschijnlijk wel iets minder effectief...
Heb dit ±1½ mnd geleden bij mijn ouwe kater laten doen voor allerlei ouderdomskwaaltjes en daar kwam meer uit dan ik verwacht had!

Die gaat dus mijn vaste da worden ipv de reguliere....
(een oudje die in slaap valt tijdens accunpuntuur op nogal zere artrose-plek is voor mij de limiet dat het goed zit)
Door lindaw
#1547292
Kennissen van ons hebben het ook gedaan met hun Golden.
Ieder voorjaar is het weer krabben, bijten, kale plekken, enz.
Voorals nog heeft het voor hem wel iest geholpen, maar dan zat je ook al gauw weer aan het eind van het seizoen.
En iedere keer als het vriezen is afgelopen beginnen de problemen toch weer.
Tot nu toe blijven ze ieder jaar meerdere keren haren sturen, maar als je het mij vraagt heeft het hun geen echte oplossing geboden.
Door Sella
#1548877
Het doormeten bij een holistisch da kan je alle organen apart beoordelen.
Je kan meerdere lagen van het dier zien en ook al ingrijpen voor het zichtbaar zou kunnen worden in een haar bv.
Voeding doet een hoop, maar als er meer aan de hand is los je dat niet alleen met voeding op, kan accupunctuur, bloesemremedies, aromatherapie en nog veel meer gebruikt worden om je dier te ondersteunen.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door