Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Gijsbert
#1528586
Ik voer nu bijna een maand Carnibest. Tot voor kort ging dit goed, ze eet haar kvv liever dan brokjes. Nu laat ik mijn hondje altijd 's nachts in haar mand op mijn slaapkamer. Sinds enkele dagen gaat ze 's nachts uit haar mand om een stinkende scherp ruikende drol te laten vallenm, vaak urineert ze dan ook.

Kan dit aan haar voer liggen?
Door bloemetje
#1528609
Als je al een maand cb voert en ze dit sinds een paar dagen doet denk ik zelf van niet.. Ze heeft geen diarree en ze hoeft ook niet veel te plassen ofzo? Voer je haar misschien laat op de avond ofzo?
Door Gijsbert
#1528646
Vanaf dat we haar kregen heeft ze op brok van Yarrah gezeten, dat was 31 oktober. Nu heeft ze geen echte diaree, maar ook geen mooie drollen. Ze plast niet overdreven vaak.
Door wijkje
#1528929
Ik probeer een beetje beeld te vormen wat er gebeurt. Misschien kun je wat concreter zijn ; hoe laat voer je haar. Hoe ziet de ontlasting op andere tijden eruit ? En voer je alleen KVV of ook brok er nog naast..
Als ik moet uitgaan van mijn eigen ervaringen ;
Onze oudste had in begin ook wat moeite met de overschakeling van brok naar KVV. Ze is tijdelijk incontinent geweest...Nu is dat voorbij. Ik heb zelf het vermoeden dat ze moest wennen aan andere vochtgehalte dat ze binnenkreeg. Anders zou ik het niet kunnen verklaren dat ze soms ook in haar slaap plasjes liet lopen.
Nu heeft ze er geen last meer van..Het was echt tijdelijk bij haar.
Door Gijsbert
#1529673
Ze krijgt nu alleen kvv en dat eet ze veel beter dann vroeger haar brok. Omdat ik haar zelf niet u itlaat (loopprobleem) weet ik niet hoe haar ontlasting is. Mijn broertje die haar uitlaat zei dat ze meest mooie vaste drollen heeft, overwegend bruin van kleur maar vaak is deze ook voor een stukje duidelijk groenachtig van kleur. Heel soms heeft zij keutels.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door