Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1516841
Is er iets waarmee je je hond zich wat lekkerder kan laten voelen tijdens de loopsheid?!
Boomer heeft weer de hele middag liggen huilen voor een reu (denk ik)
Deze loopsheid doet het natuurlijk niets meer maar ik wil me alvast orienteren voor volgend jaar :)
#1517289
Lizzy schreef: Ik zou niks weten... Wat kan het soms toch een ellende zijn he?! Troost je, je bent er zometeen weer een half jaartje vanaf :biggrin2:
een jaartje zelfs :D
vorig jaar feb was ze voor het laatst loops :)
#1525556
charmed schreef: Afleiding zoeken, iets wat ze heel erg leuk vind, leuker als reuen :biggrin2: Veel lopen, spelen. Veel aandacht geven?
Zelfs na alle afleiding en spelletjes verdrinkt ze in een soort van zelfmedelijden ( en nu hebben setters dat al van nature maar nu dus nog erger :) )
Het is nu weer voorbij voor een jaar.
Alleen nog wat last van reuen die dat nog niet snappen maar dat verteld Boomer ze wel ;D
Wil gaan kijken bij een arts die Kira aanraadde om eens naar het geheel Boomer te laten kijken wie weet dat daar wel wat uit komt :)
Door geer
#1525595
Ik gaf Ted Puur Schijnzwanger. Dat haalde hier de scherpe kantjes er vanaf... ik heb haar uiteindelijk toch laten steriliseren, want echt happy werd ze niet van al die hormonale toestanden.
Door Lil
#1526052
MarijeEnBoomer schreef: Ze is sowieso al bitchy dus ik ben een beetje huiverig voor sterilisatie :-\
Het zijn 3 daagjes dat ze zich zo voelt maar als er iets voor is wil ik dat proberen :)
Kan ik me voorstellen.
Die 3 daagjes overleeft ze wel.... hier was het ruim 3 weken :-X
Ik heb me wel voor sterilisatie besloten, mede omdat ze zo mega agressief werd en dus ook naar mensen uitviel. Wie weet wat het gaat brengen. Maar ik zou bij bitchy's ook oppassen.
#1526211
Wij hebben ook 2x puur schijnzwanger gegeven maar ik kreeg het idee dat ze er erg sloom van werd. Onze teef is vaak 1x in de 5 maanden loops, maar daarentegen ook superrelaxed en niet heel erg. We geven haar er nu ook niets meer tegen.
Door *wendy*
#1526321
Laan is ook erg zieluggg als we niets met haar doen (vind ze zelf).
Zij is voor het eerst loops, dus alles is nieuw voor haar.
Ze is maandag loops geworden.

Kan je verder ook niet helpen met tips :-[
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door