Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Zipper
#1525013
:D vandaag Rosco zijn eerste KVV-dag,gisteren de laatste brokken in zijn bak gekieperd en bij de supermarkt Smuldier opgehaald omdat het mij toegespeelde adres hier in de buurt pas zaterdag weer nieuwe aanvoer kreeg.
Ik had niet anders verwacht van mijn Labje,maar dat ie er meteen zo verzot op zou zijn had ik niet durven hopen  ::)
Wat mij opviel was dat hij minder schrokte als met de brokken,en het was leuk om te zien dat ie tot twee keer toe tóch nog even keek of hij niet een restje over de kop had gezien en voor de zekerheid de bodem maar wat extra uitlikte.
Met de kat gaat het ook nog steeds goed,dus er is weer iemand overtuigd  ;D
groeten Gerlinde
Gebruikersavatar
Door kira
#1530811
ah echt een labje. Toen ik Foppe had opgehaald moest hij gelijk in de avond aan de barf. En omdat hij wat onverwachts kwam, werd dat uit alle zakjes van de beren iets. Niet echt een starters menu of eenvoudig werk. Tja als een echte lab, het was kop in de bak, kop uit de bak, bak leeg, nalikken, onderkant likken, op. Niets miezemouzen of niet snappen.

Laat hem maar lekker verder genieten van het vlees.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door