Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door claudiaB
#1505358
Door jullie berichten over bioresonantie, ben ik erg geinteresseerd geworden in deze therapie.
Ik zou het met Chico willen doen voor zijn jeukklachten.
Al hoewel hij al heel erg verbeterd is door aanpassing in zijn voer, is hij niet altijd jeukvrij.
En precies voor dat laatste "restje"' jeuk zou ik die behandeling graag inzetten.
mijn vraag wie weet een goede therapeut in de omgeving Rotterdam 9eventueel verder weg mag ook) en wat zijn de kosten?
Eventuele negatieve reacties zijn ook welkom om een teleurstelling te voorkomen.
Laatst gewijzigd door claudiaB op di 06 apr 2010, 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1505438
Ik heb zeer goede ervaringen met bioresonantie, alleen niet in de regio Rotterdam, dus aan een adresje kan ik je helaas niet helpen.

Succes ermee!!

ps. hier kosten de behandelingen 40 euro.
Door claudiaB
#1505474
yuki11 schreef: Ik heb zeer goede ervaringen met bioresonantie, alleen niet in de regio Rotterdam, dus aan een adresje kan ik je helaas niet helpen.

Succes ermee!!

ps. hier kosten de behandelingen 40 euro.
Waar is hier?
misschien toch de moeite waard om daarheen te rijden.
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1505487
claudiaB schreef: Waar is hier?
misschien toch de moeite waard om daarheen te rijden.
'Hier' is in Nijmegen ;)
Door Jojo
#1507537
Ik heb ook goede ervaringen met bioresonantie. Maar ik woon in en ga in Drenthe naar een holistisch da daarvoor. Beetje ver weg he ;)
Ik moet alleen wel het dubbele betalen voor een behandeling van een uur :-\
Door Nicky
#1516705
Hebben jullie de bioresonantie dan ook ingezet tegen jeuk?

Want alhoewel Jaia door de bioresonantie wel weer blijer is, heeft het tegen de jeuk (nog) niets gedaan!

Wij zitten in de Bilt, Utrecht en wonen ook in omg. Rotterdam...Het is een uur rijden...eens in de 6 tot 8 weken is dat best te doen hoor! Daar is een consult meer dan 80,-...

Ze is pas 2 keer behandeld...Maar wilde het toch even zeggen, voordat je er te erg op gaat hopen...!

Succes! Ik ben benieuwd!
Door claudiaB
#1520845
Ik hoop met bioresonantie te achterhalen wat bij Chico de jeuk veroorzaakt.
Volgens mij zijn er meerdere factoren die meespelen, dus niet alleen een voedselallergie.
Dat maakt het voor mij ook zo moeilijk om de oorzaak te achterhalen.
De afspraak is gemaakt  6 april gaan we naar den haag.
Door Nicky
#1522194
Kun je dan niet beter een allergietest laten doen??  Een contactallergietest bedoel ik? Dat ze een vlak kaalscheren en daar verschillende stofjes inspuiten...Die zijn vaak heel duidelijk...

Succes...Ik blijf dit topic volgen...ben erg benieuwd wat het voor jullie kan doen!
Door Jojo
#1522578
Nicky schreef: Kun je dan niet beter een allergietest laten doen?? Een contactallergietest bedoel ik? Dat ze een vlak kaalscheren en daar verschillende stofjes inspuiten...Die zijn vaak heel duidelijk...
De bicom is juist uiterst geschikt om allergieen op te sporen! En dat terwijl het beestje er zelf totaal geen hinder van ondervind :)
Door Nicky
#1523134
Ik weet niet of ik daarop zou kunnen vertrouwen...Ik bedoel, kunnen ze het wetenschappelijk onderbouwen? (ik ben blij met wat ze allemaal kunnen doen hoor, maar soms, door mn eigen ervaringen nu, blijf ik sceptisch) Daarom zal ik altijd een combinatie van de twee doen...

De bioresonantie heeft qua energie misschien wel iets voor Jaia gedaan, maar dat kan ook de omslag van het weer toen geweest zijn, en de jeuk is niks veranderd...ze heeft nu juist een erge periode...  :-\
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1523306
Jojo schreef: De bicom is juist uiterst geschikt om allergieen op te sporen! En dat terwijl het beestje er zelf totaal geen hinder van ondervind :)
Is ook mijn ervaring!! :)
Door Jojo
#1524844
Nicky schreef: Ik weet niet of ik daarop zou kunnen vertrouwen...Ik bedoel, kunnen ze het wetenschappelijk onderbouwen?
Tja...zelf geef ik hier niet zo veel om eerlijk gezegd. Wat heb je er aan om alles wetenschappelijk te kunnen onderbouwen :-\ Ik merk gewoon dat het zo is en ben meer van het type; vraag niet hoe het kan maar profiteer er van :biggrin2:
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door