Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door _Sandra_
#1524618
Hallo,

bepaalde zeewier/algen zouden goed zijn om als groente te geven?
Weet eimand van jullie wat je dan kunt geven en waar je het kunt krijgen?

Groet
sandra
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1524625
ik heb in het begin wel gedroogde japanse zeewier (uit de natuurwinkel) bij gevoerd. Maar wel behoorlijk prijzig en ik ben ervan overtuigd als je voldoende variatie in je groentemixen aanbrengt, dit voldoende moet zijn
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1525007
vindt zeewier wel goed om zo nu en dan eens een poosje te geven, zeker bij het krijgen van een nieuwe vacht vindt ik het prettig..
Door bulldelicious
#1525060
in het begin gaf ik onze bullen groenten, nu halen ze hun neus er voor op dus geef ik hen kelp en zeewiertabletjes bij
Door Alba
#1525104
Alba krijgt 2 of 3 keer per week een schepje zeewier over haar eten, IJslands zeewier van dursydog. Ik heb het idee dat dat voor haar vacht heel goed is, als pupje heeft ze ooit 2 daagjes wat Viyo over haar eten gehad (omdat we 't gekregen hadden dacht nou ja opmaken maar) maar haar vacht werd er heel bruin van en stug als een ruwhaar! Na stoppen van de Viyo bleef dat, tot we zeewier gingen geven: toen werd haar vacht weer mooi zwart en 'soepel'.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1525393
hier geef ik ze ook geregeld gedroogde zeewier van Spat , die doe ik eerst (theelepeltje ongeveer) in een bakje en gooi er lauw water op waarna het uitzet  en ik het door het voer doe .
heb wel het idee dat ze er beter door de rui komen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door