Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door willemien
#130430
mijn hond lust GEEN kip ,wat ik ook probeer hij wil geen kip, lamrib, lamsmergpijpje gaat er zo in, heb al de kip klein gemaakt,gemalen door zijn carnibest gedaan maar dan puzzelt hij de kip eruit ???
vind het wel jammer had net een fijne poelier gevonden!
willemien
Door Truus
#130523
Tsja...dat is jammer maar je hond heeft duidelijk voorkeur. Een slimmerik hoor :D.
Een hond van mij laat de laatste tijd het versvlees staan, zomaar opeens. Of eet met lange tanden de helft op. Honden ....praat me er niet van ::) ;)
Door qyan
#130633
hier ook 1 die absoluut geen kip lust hoor, ja gekookt maar niet rauw.
als ze het niet willen eten, jammer dan.
genoeg andere dingen die ze nog wel eten toch ;)
Gebruikersavatar
Door willemien
#130826
ben blij dat hij niet de enige is (rare hond) vind kip zelf ERG lekker. ik kan natuurlijk de kippenruggetjes die ik nog in de vriezer heb liggen koken! kijken of hij dat lekker vind (maar dan is het niet meer rauw nou ja ik zie wel) willemien ???
Door Lizzy
#131117
Ik zou kippenruggen niet koken.... je hebt kans dat de ruggen veel te hard worden.... Ja, het is altijd balen als een hond geen kip lust. Want tja, het is een redelijk betaalbare vlees/botsoort! Lust jouw hond wel ander gevogelte?
Door margreet
#132615
Hier wordt ook geen kip meer gegeten,alleen filetjes,jaja als het maar duur is.
Poten en ruggen en nekken homaar,spugen het gewoon uit,ik snap niks van honden :-\ :-\ :-\ ;D
Door freddy
#152113
Willemien mijn hond lust ook geen kip, tenminste kippennekken, -vleugels etc. hiervoor is hij zelfs een keer 72 uur in hongerstaking gegaan...

Onlangs heb ik ontdekt dat hij wel de kip compleet variant van bandit blieft...

groeten,
Freddy
Door Peet
#152489
Laat de kip eens op het aanrecht liggen...... ;)...(zie ook topic in de Bar "Donny is een smiecht").......
Door Audrina
#152498
[quote="Peet"]
Laat de kip eens op het aanrecht liggen...... ;)...(zie ook topic in de Bar "Donny is een smiecht").......
[/quote]

Jep, dat werkte echt perfect. ;D
Gebruikersavatar
Door willemien
#155048
Freddy,die kip van bandit is een goed idee die lust hij wel ;D
Peet, de aanrecht is een beetje te hoog ,daar kan hij gelukkig niet bij,maar heb het in de tuin op een klein tafeltje gelegt, hij liep er steeds met een bocht om heen de kat van de buren is er mee vandoor gegaan ;)
is het toch goed besteed!! :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door