Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#1522303
Vandaag stond er voor Chendo duifkarkas op het menu. Hij heeft de hele bench met de duif rondgedragen, alles ondergekliedert met als resultaat dat hij het niet opgegeven heeft.
Dit is het eerste wat ik meemaak bij hem wat ie niet op eet. Vanavond krijgt hij het weer, zal mij benieuwen of het dan wel op gaat.
Door Nadia
#1522359
Ik wil het ook eens met Kain proberen.. Succes.

Anders even in pens laten marineren .. Wellicht dat dat helpt..
Maar zo niet.. Er zijn nog genoeg andere dieren..
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1522365
kan erger hoor ???, ik heb hier 1 heeeeeellllleeee stoere cattledame die bang is voor een duif (in de veren) en met haar gat tegen de kennelwand aan gaat staan :-[
Wou dat ik er destijds foto's van had gemaakt.
Over het algemeen eten ze hier wel naakte duiven (van het IC) maar geen waar veertjes aan zitten
Door diliana
#1522497
mijn honden lusten echt bijna alles.
alleen duif  :puke: dat eten ze dus echt niet.
ik heb het meerdere keren geprobeerd maar ze laten het mooi liggen.
Door rheawithpixels
#1522500
Zoek even op mijn topic over duif wel of niet.
Geloof dat het meerendeel reageerde dat hun honden geen duif wilden eten. Voor mij een reden om het niet eens in huis te halen.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1522564
rheawithpixels schreef: Zoek even op mijn topic over duif wel of niet.
Geloof dat het meerendeel reageerde dat hun honden geen duif wilden eten. Voor mij een reden om het niet eens in huis te halen.
naakt of in de veren?
Door Borke
#1524467
Duif volgens Borke...  :censored2: :nerves: :rant: :ras: :rolleyes2: :shutup: :sorry:

Gezien zijn enthousiasme hebben we het met Sofi maar niet eens meer geprobeerd  :biggrin2:
Door Sietie
#1526221
hier vinden alle 5 honden het heerlijk de duif! Maar misschien heb ik tamme duif en jullie houtduif? De duiven zijn heel dus geen karkas maar wel schoongemaakt zonder veren dus...en dr zit toch eentje bij die lang alles niet lust...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door