Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#1521799
Als Chendo vleesbot eet en hij kauwt aan de linkerkant dan hoor je niets, wisselt hij dan om en kauwt hij aan
de rechterkant dan hoor je zijn kaak knakken, net zo als je wel eens hoort bij mensen.

Zou dit kwaad kunnen?
Door magalie
#1522185
ik weet het ook helemaal niet, maar ik raad toch altijd aan er is mee naar de dierenarts te gaan vooraleer het mss nog erger wordt. Beter er vroeg bij zijn als het ernstig is dan te laat.
Maar ik vermoed dat het niets ernstig is.
Door geer
#1522234
Volgens mij kan je ook artrose hebben in het kaakgewricht, de meniscus; zou dat het kunnen zijn? In dat geval zou je Glucosamine kunnen geven, maar 't is wel handig om het eerst te laten diagnosticeren, misschien kunnen het ook wel hele andere dingen zijn...
Door tt-tjes
#1522300
Kan artrose ook al voorkomen bij een pup van 9 maanden? Ik weet het ook niet, ik moet binnenkort toch naar Maarten, dan zal ik het eens vragen. Tot die tijd knip ik het vleesbot maar gewoon kort.
Door geer
#1522301
tt-tjes schreef: Kan artrose ook al voorkomen bij een pup van 9 maanden? Ik weet het ook niet, ik moet binnenkort toch naar Maarten, dan zal ik het eens vragen. Tot die tijd knip ik het vleesbot maar gewoon kort.
Hm. Dat lijkt me eigenlijk wat onwaarschijnlijk...
Door Sella
#1522350
Diego had dat heel sterk toen zijn kaak niet helemaal jofel in de kom zat.
Na chiropractie at hij ook veel makkelijker, en het knakken was weg.

Ik zou even laten checken of het allemaal lekker zit.
Die gekke puppen passen ook nog wel eens of een achterlijk groot ding in hun maalwerk kan om te voelen, en de boel is nog zo lekker soepel dat het best weleens kan gebeuren, als de banden nog niet zo stevig zijn.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door