Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door margreet
#1518403
Bram is zoals jullie weten in November geopereerd en nu is de plek die kaal geschoren was aardig begroeid.
Echter blijft er één strook over waar nog steeds weinig haar op zit, dat stuk zit ook helemaal vol met schilfers.
iemand enig idee hoe dit komt en nog belangrijker wat ik eraan kan doen?
Door Truus
#1518505
Hoi Margreet, bij Timo is er ook altijd een zichtbare streep over gebleven na een operatie bij z'n nek. Het haar rondom bedekt het een beetje maar op de snee zelf groeide geen haar meer. Ik zou niet weten wat je er aan kunt doen evenals de schilvers meis :-\
Door margreet
#1518842
Truus schreef: Hoi Margreet, bij Timo is er ook altijd een zichtbare streep over gebleven na een operatie bij z'n nek. Het haar rondom bedekt het een beetje maar op de snee zelf groeide geen haar meer. Ik zou niet weten wat je er aan kunt doen evenals de schilvers meis :-\
Nou Truus dat is juist het gekke, de snee zie je niets meer van het is een hele brede band waar alleen maar geschoren is.
Door tessa
#1518857
Dat gebeurt wel vaker als een hond die normaal gesproken niet geschoren hoort te worden wel heel kort geschoren wordt.
Normaal gesproken gaat er een ruiperiode overheen voordat het weer normaal terugkomt.
Door margreet
#1520904
tessa schreef: Dat gebeurt wel vaker als een hond die normaal gesproken niet geschoren hoort te worden wel heel kort geschoren wordt.
Normaal gesproken gaat er een ruiperiode overheen voordat het weer normaal terugkomt.
Hij MOEST kaal geschoren worden voor de operatie hoor er zit geen haartje meer op.
Door Decibels
#1521098
margreet schreef: Hij MOEST kaal geschoren worden voor de operatie hoor er zit geen haartje meer op.
Bij Seline die in oktober gesteriliseerd is, zit nog steeds geen haar op 'r buik...nou is dat een oude hond, dus daar kan ik me wel iets bij voorstellen.

Normaal gesproken zit haar er toch redelijk snel weer op. Misschien dat het iets met de kou te maken heeft ofzo?
Door Ons Elftal
#1521431
Decibels schreef: Bij Seline die in oktober gesteriliseerd is, zit nog steeds geen haar op 'r buik...nou is dat een oude hond, dus daar kan ik me wel iets bij voorstellen.

Normaal gesproken zit haar er toch redelijk snel weer op. Misschien dat het iets met de kou te maken heeft ofzo?
Onze teckel is ook in oktober gesteriliseerd en heeft ook nog steeds geen haar op haar buik. Wij vonden dat ook al zo vreemd. Zij is negen.
Door Cathelijn
#1522369
Bij Floor zie je ook nog al haar operatiegebieden van begin november. Die van augustus zie je niet meer, dus ik verwacht dat dadelijk na de rui de rest ook weer helemaal is zo als het hoort.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door