Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Rimanda
#1520507
Met dit menu is de bedoeling dat we eind van de maand gaan beginnen:
Clay weegt 35 kilo en wil ongeveer 2% gaan geven, wel gaan we alles gewoon afronden om het makkelijk te houden.

De percentages worden:

50% Vleesbot
25% Spiervlees
15% Orgaan
10% Groente/overige

Maandag: 350 kipkarkas - 500 pens
Dinsdag: 350 konijnenbout - 300 paardenvlees - ei
Woensdag: 400 kippenbout - 50 hart kalkoen - 100 maag kip - 100 groente
Donderdag: 300 eendenkarkas - 300 hertenvlees + een extra sardien
Vrijdag: 300 kipkarkas - 300 kalkoenvlees - 100 yoghurt + ei
Zaterdag: 350 Kalkoennek - 50 kippenlever - 50 nier - 100 groentes
Zodnag: 400 vis (karkas) - 300 hert - ei

Deze vleesjes heb ik tegen die tijd in huis.. en eventueel nog wel meer, dit is om te beginnen voor 1 week, de week erna hoop ik weer wat meer afwisseling te hebben. Verder word vis later nog in het menu verwerkt.. dit is om te beginnen.
Ik hoor graag reacties van jullie!!
Laatst gewijzigd door Rimanda op zo 28 feb 2010, 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#1521134
Dit ziet er hartstikke goed uit! Het is al behoorlijk afwisselend ook. Ik zou zelf alleen de sardien niet met lever/nier geven omdat alle 3 laxeert. Ja, je kunt het wel doen (ik doe dat soort dingen ook gerust hoor) maar je moet dan rekening houden met dat ze de dag erop wel eens dunne ontlasting kunnen hebben.
Door Rimanda
#1521209
Oke dankjewel, dan komt de sardien op donderdag erbij :) ipv zaterdag.
En we hebben ook nog eendenkarkas erbij :biggrin2: dus heb 1 dag kalkoennek weggehaald en daar komt eendenkarkas:)
Laatst gewijzigd door Rimanda op di 16 feb 2010, 11:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#1528961
[quote="Rimanda"]
Oke dankjewel, dan komt de sardien op donderdag erbij :) ipv zaterdag.
En we hebben ook nog eendenkarkas erbij :biggrin2: dus heb 1 dag kalkoennek weggehaald en daar komt eendenkarkas:)
[/quote]

Nou, zat afwisseling zo!
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door