Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Lia*
#151999
Ze blijven TE zacht van binnen.Waarschijnlijk heb ik ze te dik gemaakt.Het is nu net "gevulde speculaas".Ze zitten nog in de oven.Wat nu >:( >:( >:(
Gebruikersavatar
Door Nitus
#152006
Unique schreef: Ze zijn nog niet zwart.Als ik ze nou eens open snij en dan de binnenkant bak ??
Tja, ik ben absoluut geen keukenprinses maar dat klinkt ook wel goed. Gewoon uitproberen denk ik. Succes
Laatst gewijzigd door Nitus op ma 23 aug 2004, 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#152090
Angelique schreef: Anders bak ze even om en om in een stukkie boter ;D

Keukenprinses LOL

Ken jij nou noooooooooooit eens serieus zijn Angelique ;D ;D ;D ;D ;D :-X :-X
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#152092
Maar voorlopig smaken ze heel goed.Mijn hondjes zijn er gek op. ;D ;D ;D Ondanks dat het er niet uitziet. :-[ :-[Het gaat toch in een donker gat ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Nitus
#152179
Unique schreef: Maar voorlopig smaken ze heel goed.Mijn hondjes zijn er gek op. ;D ;D ;D Ondanks dat het er niet uitziet. :-[ :-[Het gaat toch in een donker gat ;D ;D
Ach, als de hondjes er maar blij mee zijn :D, en dat ze er niet uitzien maakt vergissen welke koekjes ook al weer voor de visite zijn ook wat moeilijker :-X ;D
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#152186
Nitus schreef:

Ach, als de hondjes er maar blij mee zijn :D, en dat ze er niet uitzien maakt vergissen welke koekjes ook al weer voor de visite zijn ook wat moeilijker :-X ;D

;D ;D ;D ;D ;D :-X :-X
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#152334
De volgende keer zal ik ze in elk geval wat dunner maken zodat de binnenkant ook hard wordt.Ik moest gewoon even experimenteren.Ik probeer het nog een keer,maar eerst deze opeten. ::) ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door