Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door ashley
#1501542
Ik heb nog 50 tabletten alprazolam 0,25 mg over. Loesje kreeg dit voor haar angsten maar dit hielp niet. Ik kan ze naar je opsturen anders breng ik ze binnenkort terug naar de apotheek voor vernietiging.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1502136
ik heb interesse ,wat wil je voor een paar hebben?

wat is de houdbaarheids datum?
Door ashley
#1502143
Ik wil er niets voor hebben, anders breng ik ze terug naar de apotheek en worden ze vernietigd. Ze zijn nog houdbaar tot 03-2011
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1502150
graag zou ik er van willen hebben , maar 50 is ietsje teveel  :biggrin2:
hoeveel zitten er op een strip?
Door Stabij Boke
#1502240
Hoi Ashley.

Ik zou de overige graag willen hebben.

Ik heb je een pb gestuurd.

Alvast bedankt Ingrid
Door yvette_van_alert
#1517535
Het is wel een heftig humaanmiddel waar je over spreek wat je ook niet zo maar bij honden mag gebruiken. Een dierenarts mag het niet op voorraad hebben. Ik schrik er van dat dit hier zo wordt 'verhandeld'.

de bijwerking maar ff:

Bijwerkingen:
- hyperexcitatie
- angst (rebound)
- hallucinaties
- spierspasticiteit
- slapeloosheid


En het kan met vele medicijnen een wisselwerking hebben.
Laatst gewijzigd door yvette_van_alert op za 13 feb 2010, 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Door yvette_van_alert
#1517772
Het is een humaan middel wat een dierenarts pas mag inzetten als andere middelen die voor die diersoort en die aandoening geregisteerd zijn niet werken. En wat ik volgens mij geleerd heb ik mijn opleiding een dierenarts niet op voorraad mag hebben. Het is geen geregistreerd diergeneesmiddel.
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1517790
yvette_van_alert schreef: Het is een humaan middel wat een dierenarts pas mag inzetten als andere middelen die voor die diersoort en die aandoening geregisteerd zijn niet werken. En wat ik volgens mij geleerd heb ik mijn opleiding een dierenarts niet op voorraad mag hebben. Het is geen geregistreerd diergeneesmiddel.
Dat is ook wat mijn da zei toen ik hem om Bactrimel vroeg.  :-X
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1517827
yvette_van_alert schreef: Het is een humaan middel wat een dierenarts pas mag inzetten als andere middelen die voor die diersoort en die aandoening geregisteerd zijn niet werken. En wat ik volgens mij geleerd heb ik mijn opleiding een dierenarts niet op voorraad mag hebben. Het is geen geregistreerd diergeneesmiddel.
Eh enig idee hoeveel humane middelen een dierenarts op voorraad heeft? Dat is echt niet verboden hoor.
En wat is het voor dieren geregistreerde alternatief dan? Zelfs vanuit Utrecht adviseren ze Xanax, ik heb er zelf nog over gebeld met hun apotheek.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door