Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1512468
Boomer is herstellende van een vermoedelijk darmvirusje.
Ze is loops dus ik was bezig met chlorella op te bouwen. Dit heb ik gestopt omdat ze zo'n last had van dr darmen/maag.
Nu vroeg ik me af wanneer kan ik dit weer gaan geven?!
Wil toch graag kijken of het wat helpt met het lang lekker blijven ruiken en de ervaring leert dat ik het bij Boomer best snel op kan bouwen zodat ik aan het eind van dr loopsheid op een redelijke hoeveelheid zit die dus wel z'n werk moet kunnen doen :)
Ze heeft het nu 4 dagen niet gehad.
Door Lizzy
#1514839
MarijeEnBoomer schreef: Boomer is herstellende van een vermoedelijk darmvirusje.
Ze is loops dus ik was bezig met chlorella op te bouwen. Dit heb ik gestopt omdat ze zo'n last had van dr darmen/maag.
Nu vroeg ik me af wanneer kan ik dit weer gaan geven?!
Wil toch graag kijken of het wat helpt met het lang lekker blijven ruiken en de ervaring leert dat ik het bij Boomer best snel op kan bouwen zodat ik aan het eind van dr loopsheid op een redelijke hoeveelheid zit die dus wel z'n werk moet kunnen doen :)
Ze heeft het nu 4 dagen niet gehad.
Nu. Ik had het zelfs blijven geven gedurende de last van de maag/darmen.
Door Lizzy
#1515218
MarijeEnBoomer schreef: oh ik dacht dat dat misschien te belastend was :-[
Ik stop dr gelijk weer wat in :)
Chlorella helpt juist bij virususjes en darmproblemen. Dus voortaan gewoon lekker blijven geven :biggrin2:
Door Boez
#1516494
MarijeEnBoomer schreef: [knip]
Wil toch graag kijken of het wat helpt met het lang lekker blijven ruiken en ...[knip]
Wat bedoel je daarmee?
Misschien heb je het in een ander draadje al eens genoemd... maar dat heb ik dan gemist :)
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1516504
Boez schreef: Wat bedoel je daarmee?
Misschien heb je het in een ander draadje al eens genoemd... maar dat heb ik dan gemist :)
Klinkt als; t lang lekker blijven ruiken voor andere reuen, na haar loopsheid... ::)
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1516781
Boez schreef: Wat bedoel je daarmee?
Misschien heb je het in een ander draadje al eens genoemd... maar dat heb ik dan gemist :)
Ik bedoel dr inderdaad mee dat ik hoop dat ze hierdoor minder lang intressant blijft ruiken na dr loopsheid.
Boomer blijft lang aantrekkelijk ruiken en vind dat zelf erg vervelend en dus ik ook.
Hier geleerd dat dit zou kunnen helpen dus we gaan eens kijken :)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door