Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#1516283
Ik geef het maar ik voer meerdere merken kvv.
Bevalt goed , zitten groenten in en ze vinden het lekker.
Het is niet te fijn gemalen en ze poepen er lekker hard van.
Vooral mijn staffie heeft snel zachte poep dus vandaar dat dat opvalt  ;D.
#1516335
[quote="kimkok"]
Ik ben op zoek naar een biologisch KVV, geef nu zo af en toe Bandit, maar valt nog niet helemaal goed.
Ben daarom benieuwd of iemand ervaring heeft met Dogshape Barf EKO compleet.

groetjes, Kim Kok
[/quote]
Hallo Kim,
Dit voer wat jij hierboven noemt is DARF van www.darf.info. alleen deze meneer heeft het een eigen naam gegeven.
Ik geef het mijn honden ook en het wordt met smaak gegeten, ik wissel het af met CB en wat knaagspul.
groetjes marianne
#1517087
Ik voer ook Darf aangevuld met Barfproducten. Hier vinden ze het lekker en ze doen het er goed op. Groot nadeel vind ik dat er geen lever in zit. Dat hoort volgens mij in een voer dat je compleet noemt. Dus daarom vul ik het zelf aan met o.a. lever.
#1519965
[quote="Sandra K"]
Ik voer ook Darf aangevuld met Barfproducten. Hier vinden ze het lekker en ze doen het er goed op. Groot nadeel vind ik dat er geen lever in zit. Dat hoort volgens mij in een voer dat je compleet noemt. Dus daarom vul ik het zelf aan met o.a. lever.
[/quote]

Er zit toch orgaanvlees in, is lever dan geen orgaanvlees? Ik heb trouwens laatst in boek van Tanneke Koning over rauwe voeding gelezen dat lever beter gekookt gegeven kan worden. De reden ben ik even vergeten. Maar kan ik wel voor je opzoeken als je wilt.

groetjes, Kim
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door