Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door J-esjeee
#1514007
Hallo allemaal,

Ik ben aan het kijken voor een vriezer.
Maar ik weet niet hoe groot hij het beste kan zijn.
Ik heb een aanbod gekregen van:
De vrieskast met 4 laden:
Breedte 59cm.           
Hoogte 85cm.

Of kan ik beter een grotere zoeken ?

Alvast bedankt.
Door Tanna
#1514065
Neem vooral een grote, zelfs die wordt waarschijnlijk te klein! ;)
Door tieneke
#1514072
vanaalst schreef: 1tje maar??? ;D ;D ;D
zo groot mogelijk nemen hoor, je heb zo ruimte te kort!
Echt errug  ;D ;D ;D
Hier ligt er weer eens een aantal kilo's kippenlever in mijn eigen vriesgedeelte want de 2 megavriezers voor de Nollebakkers zitten nokkie-vol   :-[
Door Mevroi Kruim
#1514314
Tja ... de ervaring leert dat klein meestal maar tijdelijk soelaas biedt voor echt verslaafde barfers  :P
Hangt er ook wel van af voor welk formaat en aantal hond(en).
Gebruikersavatar
Door Asthor
#1514512
Jaja hier spreekt iemand met ervaring. Dacht ach... kom er wel met 1 vriezer met 4 lades. Waar behoorlijk wat in kan... Nee hoor, helaas, ik krijg hem met moeite open, laat staan dicht... Dat ding zit echt nokvol. Ik zie steeds weer iets wat ik wil hebben. Dus toch maar op zoek naar andere....


Groeten Sabine en poot Asthor  8)
Gebruikersavatar
Door Senna99
#1514544
Ik zou echt voor een grotere vriezer gaan!
De vriezer die jij beschrijft qua afmetingen heb ik precies vier weken mee kunnen doen..
Toen werd ie te klein.  :biggrin2:

Heb nu maar een grote vrieskist gekocht...dus ik 'vrees' dat ik al ben aangestoken met het virus.. :biggrin2:
Door millyckk
#1514551
Echt te klein ::) :biggrin2:! Zonder dollen: die "fout"heb ik ook gemaakt en had na 2 maand al spijt. Had zelf het idee dat een hele vriezer voor alleen de hond heeeeeel groot was in vergelijk met wat we zelf gebruikten....niet dus 8)
Door miik
#1514567
Ehm misschien niet heel erg onbelanrijk...
Hoeveel honden heb je, hoe groot zijn ze en heoveel eten ze ?
De ervaring leert dat er vaal leuke aanbiedingen zijn waardoor je goedkoper vlees kunt kopen.
Dat gaat vaak per 10 of 15 kilo. Heb je dan een vriezer met 4 laden, heb je daar eigenlijk geen plek voor.
Heb je een wat ruimer budget, zodat je niet perse alleen maar aanbiedingen hoeft te zoeken, dan heb je aan 4 lades denk ik wel genoeg....(en dan denk ik even aan 1 shelti die ik zie zitten op je foto).
Door **Jolanda**
#1514677
Als je gebruik wilt maken van aanbiedingen zou je er goed aan doen om een grotere te nemen, of te wel; zo groot mogelijk.

'Groot genoeg' is te klein. En te groot is in veel gevallen proppen en nadenken over een 2e :P :D
Door annielaumen
#1514778
Mijn ervaring ook
Koop hem zo groot mogelijk als je de plaats hebt
Ben begonnen met een 4 ladenkast
Heb er nu  nog 2 erbij
1 kleine met 4 en een grotere met 6 laden
En ik heb maar 1 hond
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door