Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door 202Spots
#1513991
Alleen in stukken gesneden vlees kan wel,maar je draait 't vrij vlug to pap.
Kippenvel blijft vaak aan 't mes hangen,
Hele vis (of zalmkop) word niks, en tenzij je 'n nieuwe keukenmachine wil aanschaffen 
dan geen enkele vorm van botten in 'n keukenmachien stoppen en proberen te malen...werkt echt niet!
Vlees,vis en gevogelte met bot gaat makkelijker in 'n gewone vleesMOLEN en niet in 'n keukenmachien of blender.
Door Tanna
#1514067
Ik heb het eens geprobeerd met paardensnippers in de blender, met als gevolg dat de snippers helemaal in draden om het mes waren gedraaid en ik uren bezig ben geweest het weer los te peuteren................. :(
Door 202Spots
#1514070
Tanna schreef: Ik heb het eens geprobeerd met paardensnippers in de blender, met als gevolg dat de snippers helemaal in draden om het mes waren gedraaid en ik uren bezig ben geweest het weer los te peuteren................. :(
Niemeerdoendan he? ;)
Door tieneke
#1514074
Tanna schreef: Ik heb het eens geprobeerd met paardensnippers in de blender, met als gevolg dat de snippers helemaal in draden om het mes waren gedraaid en ik uren bezig ben geweest het weer los te peuteren................. :(
Dabedoelik  :biggrin2:
Door tieneke
#1514089
Linda & Kay schreef: Zou het met lever en nier wel gaan? Ik wil namelijk een keer een groentemix maken met gemixte lever en nier erdoor.
Gewoon proberen  :D
Door 202Spots
#1514091
Linda & Kay schreef: Zou het met lever en nier wel gaan? Ik wil namelijk een keer een groentemix maken met gemixte lever en nier erdoor.
Ja 't kan wel proberen maar laat het niet achter elkaar draaien,meer aan en uit ...aan en uit ..
zodat 'n geen pap word.
Door rheawithpixels
#1514092
Tanna schreef: Ik heb het eens geprobeerd met paardensnippers in de blender, met als gevolg dat de snippers helemaal in draden om het mes waren gedraaid en ik uren bezig ben geweest het weer los te peuteren................. :(
Klinkt erg bekend  ;D ;D ;D
Door mcSnurk
#1514116
ik heb het ooit geprobeerd met rundvlees, ook als test om zelf ons eigen gehakt te kunnen maken. Het resultaat was een soort plakkende vleeskauwgom :-\
Gebruikersavatar
Door choopy
#1514130
Lever wordt prut.
Omdat ze hier lever niet heel lekker vinden, dacht ik het te malen samen met andere organen om zo een mix te maken.
Eens maar nooit weer, vieze derrie.
Door Robert & Mirjan
#1514173
Ik heb het afgelopen maandag geprobeerd werd één waterige massa, Omdat ik nu toch nog tijdelijk de nekken en karkassen maal doe ik de orgaan ook malen en hier een mix van maken dat werkt goed gewoon in een vleesmolen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door