Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Benjy en Misty
#1512394
Gisteren heeft Misty haar eerste barfmaaltijdje mogen proeven en met succes! Ze heeft bijna haar bak erbij opgegeten. Vanmorgen was ik even aan het kijken of de eend ontdooit was en ze rook het al meteen en wilde de eend al haar buit maken. Het is goed opletten met deze dame want het hertenvlees van poes Minou heeft ze al buit gemaakt. >:(
Door **Jolanda**
#1512487
;D ;D ;D ;D Dat is me er 1, kan niet wachten tot ik haar mag gaan ontmoeten ;) :)

Dat zijn nou de goede verhalen! Maar misschien dat het in de loop van de tijd wat minder word als ze door heeft dat ze dit nu iedere dag gaat krijgen ;)
#1512493
Jol schreef: ;D ;D ;D ;D Dat is me er 1, kan niet wachten tot ik haar mag gaan ontmoeten ;) :)

Dat zijn nou de goede verhalen! Maar misschien dat het in de loop van de tijd wat minder word als ze door heeft dat ze dit nu iedere dag gaat krijgen ;)
Wat minder kan geen kwaad, de kleine bandiet! Zo zie je maar, je hertenvlees valt in de smaak. ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door