Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Geef je glucosamine die ook voor mensen wordt gebruikt of speciaal voor dieren?

Ik geef glucosamine voor mensen
7
41%
Ik geef glucosamine speciaal voor dieren
10
59%
Door Ties
#1510494
Ik lees en hoor dat er veel mensen zijn die glucosamine geven.
De één geeft bijv gluco van de Hema de ander van Groene os.
Ik ben nieuwsgierig welke jullie geven en natuurlijk waarom.
Door charmed
#1510504
We hebben heel veel geprobeerd, allemaal voor dieren, zowel heel veel poeders, tabletten als capsules, en eigenlijk heb ik nooit verschil gezien. Artrholuxil, Sascha's blend, en nog vele andere, weet al eens de namen niet meer zo 1,2,3.  Ben later begonnen met de Glucosamine/Chondroitine/MSM van de kruidvat en daar zag ik wel verbetering bij.
Gebruikersavatar
Door *Nikki*
#1510516
charmed schreef: We hebben heel veel geprobeerd, allemaal voor dieren, zowel heel veel poeders, tabletten als capsules, en eigenlijk heb ik nooit verschil gezien. Artrholuxil, Sascha's blend, en nog vele andere, weet al eens de namen niet meer zo 1,2,3.  Ben later begonnen met de Glucosamine/Chondroitine/MSM van de kruidvat en daar zag ik wel verbetering bij.
Ik geef ook die van het Kruitvat
Door Ties
#1510772
Ikzelf heb voorheen ....gegeven, weet het merk niet meer. :-[ Voor dieren in ieder geval, hij reageerde er totaal niet op.
Daarna ben ik overgestapt op kruidvat en hema.
Er is laatst een test geweest en daar kwamen beide heel goed uit, net als die van Etos.
Ik heb ook de visolie van hema.

Groetjes Femke
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door