Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door mrloes
#1508404
hi

Was net bij de Lidl en ze hadden weer allerlei dieren-dingen in de aanbieding, oa worsten van 'Orlando'.
De samenstelling was iets van vlees, vis, graan en bijproducten. Dat laatste vind ik vaag ...
Er was 1 smaak en de prijs was 2,49 Euro voor een kilo-worst.
Heb t niet gekocht maar vond t bijzonder t daar te zien. Zal wel tijdelijk zijn?

Mensen met knaagdieren, vogels, katten en paarden kunnen deze week ook hun slag slaan met voer, lekkers enz.
Door charmed
#1508542
Ze hebben vaak nieuwe producten en kijken ze hoe dat loopt. En als het heel goed loopt komt het veelal na enkele keren uitproberen in het assortiment.
Door Mevroi Kruim
#1508569
[quote="mrloes"]
hi

Was net bij de Lidl en ze hadden weer allerlei dieren-dingen in de aanbieding, oa worsten van 'Orlando'.
De samenstelling was iets van vlees, vis, graan en bijproducten. Dat laatste vind ik vaag ...
Er was 1 smaak en de prijs was 2,49 Euro voor een kilo-worst.
Heb t niet gekocht maar vond t bijzonder t daar te zien. Zal wel tijdelijk zijn?

Mensen met knaagdieren, vogels, katten en paarden kunnen deze week ook hun slag slaan met voer, lekkers enz.
[/quote]

En lag 'ie in de vriezer? Zo niet, is het sowieso geen kvv.
Dingen met graan voer ik eerlijk gezegd liever niet, hooguit een keer een klein stukje maar geen hele plakken.
Door mrloes
#1508618
Nee, lag gewoon in t schap .... was ook waarom ik t niet mee nam.
Ik vraag me af hoe je dit soort voer dan noemt, als t geen KVV is.
Misschien inderdaad oke als beloning of een x tussendoor.
Ik voer ook niets met graan - heb t idee dat t daar mis is gegaan met Boef dus ik laat t achterwege.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1508657
Dat is dus gewoon een "beloningsworstje". Bewerkt en geconserveert. Heeft dus noppes nada met kvv te doen en derhalve sluit ik het topic.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door