Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Jari
#1502594
Mijn hond krijgt nu Carnibest, maar goedkoop is het niet....maar oke hij doet het er super op, hiervoor altijd aan de dunne en nu kan je iemands hersenpan ingooien met wat hij uitpoept haha

Kreeg via via te horen over Naturis....

Zijn hier mensen die er ervaring mee hebben?
Door Marinus
#1503676
Hallo,
Zelf heb ik heel goede ervaringen met naturis.  Het is betaalbaar en mijn hond lust alle varianten. Ik geef iedere dag ander vlees. Dus de ene keer rund dan weer eend of hert of geit. Het vlees is via veel adressen verkrijgbaar. Het vlees is ook heel handig verpakt in worsten van 500gr of een kilo. Net wat je wenst. ALs je nog vragen hebt stel ze. Ik gebruik Naruris nu 8 maanden.
Gebruikersavatar
Door Riek
#1504288
Ik geef allebij en ze vinden het beiden lekker.
Carnibest vind ik wat droger. En de worsten van Naturis zijn wat makkelijker in plakken te snijden, om dat ze langer en dunner zijn.
Ik snijd ze in plakken van 90 en 120 gram, dus het is wel prettig als het makkelijk te snijden is.
Als ik jou was dan zou ik het proberen met 1 of 2 kg, dan kom je er zelf achter wat voor jou het prettigst is.
Door mysmoothcollies
#1504396
Naturis heeft veel meer nieuwe smaken en eventueel ook 100% versies. Ik ga het nu voor het eerst aan mijn honden geven dus ik ben benieuwd hoe ze het vinden.

Ik heb geit, makreel/pens, hert en eend, verder heb ik van Darf de lamversie en de gewone omdat de lam en paard van Naturis er even niet waren, de paard is nog niet in produktie. Deze versies zijn even duur als CB, maar de rund, kip enzo zijn goedkoper. Ik ben erg benieuwd, volgens mij zijn bijna alle bovenstaande versies wel vet. Van Hert zou ik het niet weten en paard is dacht ik ook mager. Verder heb ik vin KIVO de Vis/kip versie. Naturis gebruikt volgens mij geen zonnebloemolie.....Er zitten alleen nog geen etiketen op dus ik weet helaas niet wat, wat is behalve bij de eend versie.
Door evenstar
#1504409
Ik ben overgestapt van CB naar Naturis.
De honden eten het beter dan CB.
Voordeel van Naturis vind ik dat er oa  in gemalen runderbotten verwerkt zijn in de versie rund enz.
Door FosseMargelle
#1504717
Onze 5 Tervueren eten nu een jaar Naturis. Ze lussen het graag, ontlasting is goed en ze zien er goed uit.
We zijn aktief in de agility sport en de honden zijn erg energiek en goed bespierd. Wij zijn erg tevreden. We gebruiken rund, kip, geit, lam, eend, hert, af en toe makreel en pens en de vettere H.E. Sport
Door djipys haus
#1506182
Ik geef nu zo'n klein jaar Naturis. En ben er super tevreden over. De nieuwe versies heb ik nog niet geprobeerd, heb alleen nog maar de kip,rund en de variaties daarop gehad. Mijn nest puppen staat nu op de pupvariant en doen het er ook super op. Je ziet ze groeien.
Door inni
#1507020
[quote="rheawithpixels"]
Zit er eigenlijk groente in Naturis?
Op de Belgische site kan ik daarover niets vinden.
[/quote]

Neen, er zitten geen groenten in.

Berre krijgt hier sinds gisteren, héél voorzichtig, de 'eend compleet' versie bij z'n gewone Haaks Barf eend (waaruit ik de groenten moet verwijderen, wat een enorm prutswerk is). Hij krijgt nu 15à20gr HB en 10gr Naturis(3x per dag). Hij eet 't graag (alhoewel 't grof gemalen is). Vanmorgen moest hij echter om 5.30u héééél dringend de tuin in, zijn hoopje zag er nog goed uit maar 't was wel veel en rond de resten van de natuuris zat een laagje slijm. 't is dus afwachten of ons suppergevoelig beestje ermee verder kan. Met de Haaksbarf gaat 't de laatste tijd echter ook niet meer zo goed als in 't verleden, hij heeft
weer regelmatig 's een diarree dag (zou hij op eend gaan reageren????? :-\).
Door rheawithpixels
#1507029
Onze hond is allergisch voor wortel (caroteen). In Carnivoer en Haaksbarf zit ook wortel  :( Ze krijgt altijd 's ochtends KVV en 'savonds BARF maar door die ellendige wortel in zoveel voer, wordt het aanbod wat beperkt.
Door inni
#1507147
[quote="rheawithpixels"]
Onze hond is allergisch voor wortel (caroteen). In Carnivoer en Haaksbarf zit ook wortel  :( Ze krijgt altijd 's ochtends KVV en 'savonds BARF maar door die ellendige wortel in zoveel voer, wordt het aanbod wat beperkt.
[/quote]


Dan maar 's Naturis proberen ;), sommige verkooppunten hebben wel niet alles in voorraad maar er zijn er (hier in Belgie toch) redelijk wat van. Veel succes.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door