Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Kwibus
#1504145
Ik werk in een dierenwinkel waar ze vlees van Nature Dieet verkopen. Mijn collega zei dat dit ook vers vlees is, net als Rodi e.d. Maar is dit wel zo? Ik wil klanten zo goed mogelijk informeren, maar dan heb ik wel goede informatie nodig. Ik heb de ingredienten bekeken. Er zat o.a. 60% vlees in en weinig vocht (geen 80%) en bruine rijst.
Door Lizzy
#1504151
Nee, het is absoluut niet hetzelfde als Rodi! Ja, misschien als Rodi (vieze) worst maar niet als de Rodi die wij hier bedoelen, uit de vriezer. Nature Diet is gewoon duur blikvoer.
Door Nynke
#1504156
ik vind het echt vieze troep  :-\ :-\ 

De hondjes vinden het best lekker, maar gaan er ongelooflijk veel van poepen en ook van stinken. Het is inderdaad blik, want als het rauw zou zijn, kun je het niet uit de koelkast bewaren  :)
Door pallas
#1504168
Als jij weet hoe lang vlees goed blijft in een plastic folie buiten de koelkast, dan weet je ook meteen of naturediet wel versvleesvoer  is ;)


luxe blikvoer dus.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1504234
Nature's diet is gestoomd/gekookt of wat dan ook. In ieder geval zodanig bewerkt dat het niet onder de noemer kvv is weg te schrijven en zodoende hier verder geen onderwerp van gesprek zal zijn :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door