Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#1502218
Wij hebben het gegeven. Bij kleine beer met succes. Bij Dame ook met heel veel succes, alleen was die toen ook wat hyper, nadat we konden stoppen met de spiersupport, werd ze ook kalmer, dus heb het idee dat het één met het ander samenhing (overigens is een hyper newfy denk ik gelijk aan een normale belg. herder of dalmaat oid , dus eigenlijk moet ik zeggen, iets actiever).
#1502440
kira schreef: Wij hebben het gegeven. Bij kleine beer met succes. Bij Dame ook met heel veel succes, alleen was die toen ook wat hyper, nadat we konden stoppen met de spiersupport, werd ze ook kalmer, dus heb het idee dat het één met het ander samenhing (overigens is een hyper newfy denk ik gelijk aan een normale belg. herder of dalmaat oid , dus eigenlijk moet ik zeggen, iets actiever).
Volgens mij had Lizzy hetzelfde met Brutus.
#1502843
Ik heb het hier in het verleden aan 2 honden gegeven, maar geen verschil gemerkt.
Als je de samenstelling bekijkt, zie je dat het hoofdzakelijk bestaat uit glucosamine/chondroitine, nl 90 % :-\
Ik heb geen idee wat dat voor de spieren kan betekenen, maar normaal geef je dat bij artrose.
#1502938
Sanyo schreef: Ik heb het hier in het verleden aan 2 honden gegeven, maar geen verschil gemerkt.
Als je de samenstelling bekijkt, zie je dat het hoofdzakelijk bestaat uit glucosamine/chondroitine, nl 90 % :-\
Ik heb geen idee wat dat voor de spieren kan betekenen, maar normaal geef je dat bij artrose.
Nee, die 90% gaat over de soort glucosamine die er in zit. Niet over de hoeveelheid. Dat staat er een beetje verwarrend op.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door