Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door gertie
#150223
Er komt hier wel eens een vrouw met een spaanse grey hond. Ze krijgt CB omdat haar vrouwtje heel goed weet wat goed voer is. Ze eet wel heel moeilijk maar goed de Cb een beetje geroerbakt dan eet ze het(dit is dat ook het enige wat ze wil eten) Ze zit niet helemaal lekker in haar vel, ontsteking aan haar kop ,maar sinds de CB ging het toch berg opwaarts en was ze niet meer zo brood mager. Nu is ze bij een Holistisch DA geweest in Hamont (B) en daar werd haar verteld dat ze op dit moment even moest stoppen met vers vlees omdat dit op dit moment niet goed voor haar zou zijn. Deze dierenarts heeft dit met de biotenser (ik weet niet of je het zo schrijft) bepaald. Het verterings kanaal moest rust krijgen, of zoiets ::) Ze was overvoed met te veel eiwitten en kreeg daarom een BROK mee in een doosje, een of andere Lam/rijst brok ??? :-X Toen deze mevrouw me dit vertelde viel mijn mond dus echt open. Hoe kan dit nou :-\ Heeft iemand hier ervaring mee....is dit normaal???? Ik weet het niet meer. Ze heeft veel vertrouwen in de DA. ze heeft haar met paarden bezig gezien en zag de paarden met sprongen vooruit gaan.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#150245
gertie schreef: Er komt hier wel eens een vrouw met een spaanse grey hond. Ze krijgt CB omdat haar vrouwtje heel goed weet wat goed voer is. Ze eet wel heel moeilijk maar goed de Cb een beetje geroerbakt dan eet ze het(dit is dat ook het enige wat ze wil eten) Ze zit niet helemaal lekker in haar vel, ontsteking aan haar kop ,maar sinds de CB ging het toch berg opwaarts en was ze niet meer zo brood mager. Nu is ze bij een Holistisch DA geweest in Hamont (B) en daar werd haar verteld dat ze op dit moment even moest stoppen met vers vlees omdat dit op dit moment niet goed voor haar zou zijn. Deze dierenarts heeft dit met de biotenser (ik weet niet of je het zo schrijft) bepaald. Het verterings kanaal moest rust krijgen, of zoiets ::) Ze was overvoed met te veel eiwitten en kreeg daarom een BROK mee in een doosje, een of andere Lam/rijst brok ??? :-X Toen deze mevrouw me dit vertelde viel mijn mond dus echt open. Hoe kan dit nou :-\ Heeft iemand hier ervaring mee....is dit normaal???? Ik weet het niet meer. Ze heeft veel vertrouwen in de DA. ze heeft haar met paarden bezig gezien en zag de paarden met sprongen vooruit gaan.
Het ding heet biosensor of biotensor :D Noem het maar een hele luxe pendel.

Als,als, de DA echt de intentie had om het spijsverteringskanaal rust te geven had hij een week vasten c.q. een leemkuur oid geadviseerd. Het huidige advies maakt 'm in mijn ogen een lelijke commerciële uitbuiter die er alleen op uit was om een zak brokken te slijten. :-\

Maarre, je hebt haar hopenlijk nog kunnen overtuigen van de miskleun die deze DA ten aanzien van haar hond aan het begaan is?
Door gertie
#150250
Ze twijfelt erg maar wil het toch tijdelijk proberen omdat ze de DA vertrouwd omdat ze goede resultaten van haar heeft gezien bij paarden ??? Maar ja dat zijn geen honden ;) 8)
Door Lizzy
#150269
Tja, als mensen dit soort lui vertrouwen, dan doe je daar niks aan..... Jammer. Ik heb er wel erg veel moeite mee hoe een holistisch DA uberhaubt brokken voor kan schrijven. Brokken en een holistische zienswijze gaan gewoon niet samen.... en dus valt zo iemand bij mij direct en ter plekke door de mand.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#150286
Lizzy schreef: Tja, als mensen dit soort lui vertrouwen, dan doe je daar niks aan..... Jammer. Ik heb er wel erg veel moeite mee hoe een holistisch DA uberhaubt brokken voor kan schrijven. Brokken en een holistische zienswijze gaan gewoon niet samen.... en dus valt zo iemand bij mij direct en ter plekke door de mand.
En hoe vind jij de uitdrukking "holistische brokken" dan? ;D
Door Lizzy
#150295
Angelique schreef:

En hoe vind jij de uitdrukking "holistische brokken" dan? ;D
Twee keer raden ;D
Door Lizzy
#150311
Nou, eerlijk gezegd heb ik deze kreet al eerder gezien en gelezen. De zogenaamde 'holistic blend' enzo. Pure flauwekul en ik vind het eerlijk gezegd misleiding van het zuiverste water.....
Door gertie
#150576
Lizzy schreef: Nou, eerlijk gezegd heb ik deze kreet al eerder gezien en gelezen. De zogenaamde 'holistic blend' enzo. Pure flauwekul en ik vind het eerlijk gezegd misleiding van het zuiverste water.....

Juist ja dat waren ook mijn gedachte
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door