Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1500983
Wow, gister kwam Diva, een westie teefje. Ze komt hier al een paar jaar in de trimsalon, behoorlijke slechte huid, allemaal ontstoken plekken,  aan de prednison. Niet al te best. Ze heeft geen giga vacht, dus vanaf juli vorig jaar had ik haar niet meer gezien. Ze staat nu op carnibest al die tijd. Echt geen een plekje meer te vinden op haar huid, voeten, oren super! Ik kon wel een gat in de lucht springen. En ook van de prednison af. Gister nog een jr bazinnetje geprobeerd over te halen. Jr at zo slecht, mager, dus ik gaf m een stukje gedroogde carnibest, hap slik weg, nog een stukje, weer hetzelfde. Hij at dus brokken, als ie al at tenminste. Weer het carnibest adres in Tiel doorgegeven haha. Ik blijf proberen.
Ook van de week was er een jr teefje met rode voetjes, had al ab en ontstekingsremmers gekregen van de da, hielp niet, ook maar weer een antibrok folder meegegeven.
Het valt me trouwens op dat heel veel jonge hondjes schilfers hebben, al met 8 maanden! De een na de ander, gewoon als ze al binnenkomen zie je de schilfertjes zitten, bwah vies. Het is allemaal zo simpel, liever gaan ze straks naar de da voor een jeukstillend spuitje.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door