Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door moniqueo
#1500166
Ik heb een stukje ontlasting in een zakje gedaan en voor vanmiddag een afspraak bij de da.
Ik kan gelukkig om 1 uur terrecht.
Laatst gewijzigd door moniqueo op wo 29 jun 2011, 02:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door moniqueo
#1500223
Lizzy schreef: Heeft ze diarree gehad? Want bloed kan ook van het hard persen komen. Nou, sterkte vanmiddag bij de DA :-*!
Maandag had ze diarree daarom maakte ik me nog niet druk,maar nu heeft ze duidelijk pijn,af en toe staat ze op
loopt wankel op haar pootjes,trekt haar buik in en dan zakt het weer weg,ze heeft duidelijk krampen.

Weet alleen niet zo goed wat ik haar te eten moet geven,nu nog niks eerst naar de da,ik geef haar een paar dagen alleen
maar pens van duck.
Door Femke
#1500226
Tossi schreef: Maandag had ze diarree daarom maakte ik me nog niet druk,maar nu heeft ze duidelijk pijn,af en toe staat ze op
loopt wankel op haar pootjes,trekt haar buik in en dan zakt het weer weg,ze heeft duidelijk krampen.

Weet alleen niet zo goed wat ik haar te eten moet geven,nu nog niks eerst naar de da,ik geef haar een paar dagen alleen
maar pens van duck.

Ik zou óf niks geven, of het normale voedsel. Ik zou in elk geval niet uitsluitend pens geven  ;)
En Okugest.
Door moniqueo
#1500360
Femke@ik zal tot we naar de da geweest zijn niks geven,en dan maar weer haar normale voedsel proberen,misschien gaat
het dan beter.
Door Lizzy
#1500889
Waarom vond hij AB noodzakelijk? AB helpt de darmflora alleen maar verder om zeep. Heeft hij een bacteriele infectie geconstateerd?
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1500934
Diarree met bloed is een indicatie om antibiotca te geven. Er wordt dan metrazol gegeven wat alleen de foute anaerobe bacterien om zeep hept.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1500997
Tossi schreef: Dorothea@gaat die metrazol Tosca haar darmflora niet verder verzwakken?? Worden dan alleen de slechte bacterien aangepakt?
Het werkt alleen tegen clostridium en giardia, andere bacterien gaan er niet van dood.
Door moniqueo
#1501110
*Dorothea* schreef: Het werkt alleen tegen clostridium en giardia, andere bacterien gaan er niet van dood.
Giardia
Laatst gewijzigd door moniqueo op wo 29 jun 2011, 02:10, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door