Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door yolanda02
#1499922
Hallo allemaal

Ik wil mij even voorstellen terwijl ik niet weet of ik hier op de goei plaats zit.

Ik ben Yolanda en heb 4 honden 3 korthaar collies en een engelse cocker spaniel.
Ik ga mijn honden  vers vlees voeren een paar jaar geleden heb ik bibi gevoerd maar dat kon ik niet meer betalen aangezien ik 2 kilo per dag moet voeren.
Ik had mijn ingeschreven op een ander forum om wat meer te horen maar die waren erg tegen op kvv voeren en kreeg ik verder geen informatie.
Het is niet zo dat het alleen kvv moet zijn maar het moet financeel wel haalbaar zijn, ik geef nu prins brokken en ben ongeveer 60 euro per maand kwijt. Ik heb gisteren mijn bestelling van Herby binnen gekregen mix 1 verse pens en wat kippen vleugels en eendennekken en verse pens dus dat word morgen weer genieten voor ze.
Ik heb zitten denken om misschien 's morgens kvv te voeren en 's avonds barf ik hoop dat hier wel mensen zijn die mij kunnen en willen helpen.
ben erg benieuwd heb inmiddels ook al dingen gelezen en denk wel dat ik hier goed zit ;D
Door Nynke
#1499929
Welkom Yolanda  :) :)

Zeker zit je hier goed  :) :) :)  als je specifieke vragen hebt; kijk dan vooral via de zoekfunctie, dan vind je heel veel info  :) :)

Succes !!!!!
Door mysmoothcollies
#1501218
Hallo Yolanda,

Volgens mij "ken" ik je van naam en de kortharen, leuk dat je je hier ook aangemeld heb. 2 kilo per dag vind ik erg meevallen. Ik voer mijn 2 korthaar meiden zo'n kilo per dag. Ik heb niet zo lang geleden ook de mixen van Herby besteld, ook de vleesmix 2 en verschillende botmixen, dit ging erg goed en is niet zo heel duur. Wat ik je ook aan kan raden is KIVO, dit is per 10 kg zo rond de 1,80 per kilo met spaarkaart tenminste, anders kom je op 2 euro uit. Verder is AHV en Smuldier ook wat goedkoper. Maar Barfen zal inderdaad nog wel goedkoper zijn. Veel suc6 hier en je mag mij ook altijd even prive mailen. Groetjes,
Door yolanda02
#1501341
[quote="mysmoothcollies"]
Hallo Yolanda,

Volgens mij "ken" ik je van naam en de kortharen, leuk dat je je hier ook aangemeld heb. 2 kilo per dag vind ik erg meevallen. Ik voer mijn 2 korthaar meiden zo'n kilo per dag. Ik heb niet zo lang geleden ook de mixen van Herby besteld, ook de vleesmix 2 en verschillende botmixen, dit ging erg goed en is niet zo heel duur. Wat ik je ook aan kan raden is KIVO, dit is per 10 kg zo rond de 1,80 per kilo met spaarkaart tenminste, anders kom je op 2 euro uit. Verder is AHV en Smuldier ook wat goedkoper. Maar Barfen zal inderdaad nog wel goedkoper zijn. Veel suc6 hier en je mag mij ook altijd even prive mailen. Groetjes,
[/quote]

Ja ik denk nu ook dat ik jou ken je heb ook kortharen van Anette
Ik voer 2 procent van het lichaams gewicht dat is wat je ongeveer moet voeren nu even kijken of ze op gewicht blijven, ik vind 2 kilo wat jij geef wel erg veel moet ik zeggen.
Kivo wat je schrijf dat is nog duurder dan Herby  maar eerst even kijken hoe dat gaat.

Zelf zie ik het niet zo zitten om smuldier te gaan voeren ik ken namelijk 2 fokkers toen ze smuldier gingen voeren dat de teven leeg bleven kan toeval zijn maar dat is dan heel toevalig. niet dat ik ga fokken maar voor mij zegt dat toch wel iets.
Ik denk dat ik hier een hoop kan leren en misschien word het dadelijk wel barf maar hier in D ::)en haag kom je niet zo makkelijk aan goedkopen dingen als wat ik hier lees.
Door helmi6669
#1501411
Hoi welkom hier, zelf zit ik hier ook niet zo lang maar het is zeker interessant te lezen hoe mensen "denken" en "doen". Ik geef mijn honden HB en Carnivoer maar aangezien dit niet de meest goedkope KVV zijn geef ik ze sinds kort ook Bullspirit; dit kost 1,50 euro per kilo dus is goed te doen voor de afwisseling ;) Hier zit alleen geen groente in maar dat kun je natuurlijk zelf toevoegen als je dit nodig vindt.
Door yolanda02
#1501534
Bij bibi is het ook goed te doen en als ik dan kan afwisselen met 's avonds barf dan is het goed te doen en mijn honden vinden het veeeeeeeeel lekkerder ;D
Maar daar ben ik nog niet uit er zullen hier mensen zijn die het zo doen maar het is natuurlijk belangrijk dat je hond niets te kort komt maar daar kom ik wel achter.
Merk wel veel leesvoer hier en dat kost tijd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door