Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door kootje
#1499377
Hallo,ik ben Ans en ik vraag me af of iemand weet hoe het komt dat mijn hond als hij b.v. gaapt of een boer laat zo'n ongelofelijke rotte lucht uitademd. Ook laat hij vrij regelmatig enorme stink winden. Hij eet op dit moment smuldier en regelmatig een groenten en fruit papje. Zijn eerste ontlasting is behoorlijk stevig maar als hij dan nog meer ontlasting heeft wordt het flutpoep. Hij maakt verder een hele gezonde indruk. Weet iemand wat dit is en wat ik er aan kan of moet doen om hier verandering in te brengen.
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1499396
Heb je weleens een andere kvv geprobeert?
Smuldier zit volgens mij een aardig deel orgaan in, wat miss te maken heeft met de zachtere ontlasting.
Van pens ruiken ze hier ook wel even hetzij na het eten ervan uit de bek en soms erna wat winden, maar niet overdreven.
Door charmed
#1499507
Je zou eens een andere KVV proberen. Ik heb hier ook wel 2 die stinken als ze boeren, maar alleen als ze vieze dingen hebben gegeten, hier boeren ze vrijwel alleen als ze viezigheid hebben gegeten, dan ruiken ze vanuit de maag als ze boeren. Daar ga je bijna van over de nek.
Door Souris
#1499587
Gapen of een boer laten zit ook verschil tussen als beide een stank veroorzaakt lijkt het me eerder gewoon de adem die stinkt en niet persee lucht vanuit de maag afkomstig.
Inspecteer de bek eens helemaal, keelonsteking, tandsteen, tandplak, tandvleesontsteking veroorzaken allemaal een hele ranzige adem!
Door kootje
#1500165
Dank voor de snelle reactie's. Ze hebben ook een jaar lang Carnibest gegeten, (ze, want ik heb twee honden) en toen had hij het ook en ik heb een korte periode gebarft en ook toen had hij last van slechte luchten. Als hij ook bot eet zijn vooral de scheten niet van de lucht. Kan het zijn dat zijn spijsverteringstelsel ontstoken is of maak ik me dat onnodig zorgen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door