Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Anne in Zweden
#1498728
Ik vond het af en toe inhoudelijk wat ongestructureerd, maar het geeft wel duidelijk de achtergronden van de barffilosofie weer. Als theoretische basis is het zeker bruikbaar; voor de praktische invulling van barfen kun je je licht dan aanvullend hier op barfplaats opsteken!
Door mysmoothcollies
#1499346
Ik heb het boekje gelezen en vond het eerlijk gezegd wat tegen vallen, ik had meer inhoudelijke informatie verwacht. Het geeft inderdaad mooi de geschiedenis weer en verder de verschillende vers "stromingen" maar voor mijzelf heb ik er niets nieuws uit kunnen halen, inderdaad een boekje voor absolute beginners als je het mij vraagt. Want ook als je KVV voert, heb je je denk ik al aardig in de materie verdiept. Naar mijn idee een leuk boekje om de aarzelende (beginnende) versvoeders over de streep te halen en zo gaat het hier nu ook verder in de uitleen. ;) ;D.

Ik zou graag een boek hebben met voorbeeldmenu's, hoe inknippen? Foto's! En met welk gereedschap? En dan verder tips voor mensen die klein behuisd zijn, vaak op pad wat zijn de extra's die je kan geven en hoe kan je het e.e.a. bereiden. Natuurlijk is de info ook hier op te zoeken, maar toch zou ik de info graag in boekvorm hebben :) Al was/is het maar om mijn wederhelft over de streep te trekken. :-[ :P
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1499359
Ik heb hem ook en vind het een leuk boekje voor de beginner.
Het ligt nu bij m'n mams zodat ze kan lezen wat ik dr honden voer  ;)
En zo denk ik dat ik het wel vaker ga uitlenen zodat mensen kunnen lezen dat vers zoveel beter is!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door