Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door poezenmoeder
#14985
   mijn vraag is.welk voer is beter carnibest of bibi?ik heb een kater van 6 jaar.hij gebruikt nu nog brokken van hills,om af te vallen en omdat hij blaasgruis heeft...maar ik hoorde dat deze brokken heel erg slecht zijn .ik ben hier erg van geschrokken.carnibest wordt mij aangeraden,maar het probleem is,dat ik in zwijndrecht woon.vlak bij dordrecht.en dat dit voer hier niet te koop is.weet iemand raad?
        groetjes   poezenmoeder        
Door sylvia
#14986
hoi,misschien is er iemand bij jou in de buurt die carnibest voert en het voor je mee wil nemen,ik weet ook niet of je over een auto beschikt want van dordrecht naar zundert is een uurtje rijden,dat rij ik er ook voor.Moet je alleen wat meer meenemen in 1 keer.

Om te kijken of er iemand is in jou buurt zou je carnibest kunnen bellen,of hun iemand weten,en anders is er misschien iemand hier op deze site die iemand weet,die misschien hondenvoer halt en dan voor jou kattenvoer mee wil nemen.
Door poezenmoeder
#14987
hoi,misschien is er iemand bij jou in de buurt die carnibest voert en het voor je mee wil nemen,ik weet ook niet of je over een auto beschikt want van dordrecht naar zundert is een uurtje rijden,dat rij ik er ook voor.Moet je alleen wat meer meenemen in 1 keer.

Om te kijken of er iemand is in jou buurt zou je carnibest kunnen bellen,of hun iemand weten,en anders is er misschien iemand hier op deze site die iemand weet,die misschien hondenvoer halt en dan voor jou kattenvoer mee wil nemen.
Door poezenmoeder
#14988
mijn vraag is.welk voer is beter carnibest of bibi?ik heb een kater van 6 jaar.hij gebruikt nu nog brokken van hills,om af te vallen en omdat hij blaasgruis heeft...maar ik hoorde dat deze brokken heel erg slecht zijn .ik ben hier erg van geschrokken.carnibest wordt mij aangeraden,maar het probleem is,dat ik in zwijndrecht woon.vlak bij dordrecht.en dat dit voer hier niet te koop is.weet iemand raad?
groetjes poezenmoeder
Door poezenmoeder
#14989
hoy silvia,leuk dat je gereageerd hebop mijn berichtje.ik moet hier nog even wennen op barfplaats.had hier sinds gisteren nog nooit van gehoord.moest ook even zoeken hoe ik je terug moest schrijven.
ja misschien is er wel iemand ,uit de omgeving van zwijndrecht die het voer mee wil nemen.ik moet met een klein beetje proberen,want ik weet niet of mijn kat het lust.hij is niet zo,dat hij alles lust,maar we zien wel,of er misschien iemand reageerd .groetjes poezenmoeder
Door sylvia
#14990
hoi ,lukt het niet om een bericht te plaatsen? je kunt ook bericht bewerken aanklikken in één van de twee laatste berichten die net missgegaan zijn en dan gewoon je tekst er alsnog bij typen.
Door sylvia
#14991
hoy silvia,leuk dat je gereageerd hebop mijn berichtje.ik moet hier nog even wennen op barfplaats.had hier sinds gisteren nog nooit van gehoord.moest ook even zoeken hoe ik je terug moest schrijven.
ja misschien is er wel iemand ,uit de omgeving van zwijndrecht die het voer mee wil nemen.ik moet met een klein beetje proberen,want ik weet niet of mijn kat het lust.hij is niet zo,dat hij alles lust,maar we zien wel,of er misschien iemand reageerd .groetjes poezenmoeder
ja die van mij was ook nogal kieskeurig en neem ze het eens kwalijk,eerst wennen we ze aan voer dat stijf staat van de geur en smaakstoffen om ze er toe aan te zetten dat onnatuurlijke voer te accepteren,en dan gewoon zo over op natuurlijk voer zonder geur en smaak stoffen.Ik heb gewoon alles weg gehaald en een beetje in zijn bek gestopt,hij eet het nu niet maar hij vreet het :o ;D
Door Paul_Barte
#14992
Kom net bij mijn dochter vandaan die vanavond 2 jonge poesjes heeft opgehaald. Uiteraard ook een boekje gekocht met het hoe en waarom bij een jonge kat.
Leuk boekje alleen bij het voedingsgedeelte zakte mij de broek op de enkels...ik heb zelden zoveel onzin op 4 pagina's gezien!!! Het was echt gewoon onvoorstelbaar.
Een kat wat een vleeseter pur sang is die absoluut GEEN vlees mag maar muizen zouden ideaal zijn. Een poesje van 3 kilo die per dag 300 gram voer nodig heeft enz. enz. Dat heet nu voorlichting grrrrrrrrrrrr :-((
Door Jolly
#14993
Ik hoop toch wel dat je dochter beter weet he, asl pa al vers geeft aan zijn honden, dan doet dochter dat toch ook aan haar katten? toch ?? hoop ik
Door Nelly
#14994
Als je bij Dordrecht in de buurt woont zit je toch ook niet zo ver van Hoogvliet? Dan zou je ook war bibi voor de kat kunnen halen en kijken wat hij het liefste eet, carnibest of bibi.
mijn vraag is.welk voer is beter carnibest of bibi?ik heb een kater van 6 jaar.hij gebruikt nu nog brokken van hills,om af te vallen en omdat hij blaasgruis heeft...maar ik hoorde dat deze brokken heel erg slecht zijn .ik ben hier erg van geschrokken.carnibest wordt mij aangeraden,maar het probleem is,dat ik in zwijndrecht woon.vlak bij dordrecht.en dat dit voer hier niet te koop is.weet iemand raad?
groetjes poezenmoeder
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door