Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Monique
#1498391
Ik maak al 3 jaar zelf het kefir drankje, en heb altijd na ongeveer 48 uur een mooi (dik)drappie in mijn weckflesje, nu blijft het heel vloeibaar. Zit onderin wel wat wei, maar meer niet. Mag ik hieruit concluderen dat mijn kefirbloemetjes het leven hebben gelaten?? :-[
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#1498513
Ze gaan hier nu ook niet zo heel snel ,ik denk dat het ook te maken heeft met het koude weer,in de zomer gaat het allemaal veel sneller.
Door Linda & Kay
#1498549
*Marga* schreef: Ze gaan hier nu ook niet zo heel snel ,ik denk dat het ook te maken heeft met het koude weer,in de zomer gaat het allemaal veel sneller.
Ooooohhh, zou dat het zijn? Ik vond dat het hier inderdaad ook al zo traag ging!
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#1498878
Gewoon een dagje langer laten staan of wat minder melk gebruiken of meer bloemetjes erdoor. :)
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#1499523
trimsalon schreef: Ik maak al 3 jaar zelf het kefir drankje, en heb altijd na ongeveer 48 uur een mooi (dik)drappie in mijn weckflesje, nu blijft het heel vloeibaar. Zit onderin wel wat wei, maar meer niet. Mag ik hieruit concluderen dat mijn kefirbloemetjes het leven hebben gelaten?? :-[
Hier precies hetzelfde. En ik dacht ook dat er iets niet goed was.  ;)

Ik heb alles op een warmere plek gezet en nu gaat het weer goed. Het was duidelijk te koud in de bijkeuken.  :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door