Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door *Flip*
#1496573
Zo werd ik regelmatig aangekeken, waarschijnlijk wordt dit wel herkend,

misschien een bruikbare tip:

een (snij)plankje met een klein beetje van iets heeeel lekkers, iets nieuws in 'normale' hoeveelheid en een klein beetje iets heeeel vies.

Dit 'tapa's-menu' werkt hier heel erg goed, nadat de lust gewekt is gaat er voorzichtig het nieuwe in. NA een tijd wordt zelfs het hele vieze gegeten. Misschien omdat hij dan gewend is dat die 'vieze' geur samen met zijn eten komt?! Waarom weet ik niet, maar hier werkt het!
#1496580
;D ;D ;D

Deze manier kende ik nog niet! Hier hebben ze nu Lotgering de dames. En dat is nieuw en dus ook vies  :o. Vanmorgen dus een beetje ei+rodi lam/rijst erdoor en vanavond een beetje van hun oude CB. Dan komt het ook vanzelf goed met ze.
Door Limpy
#1498390
Herkenbaar, zo heb ik mijn poezemuts aan de pens gekregen.... mijn katers vinden dit héérlijk en daarom krijgen ze elke week een  portie hiervan.
De heren een normale portie en bij haar vanaf een theelepeltje elke week wat meer en nu eet ze het ook goed, dus nu doe ik het met alles zo voor haar met nieuwe dingen.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door