Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *Evie*
#1498044
Is er iets wat ik kan geven aan mn lieverd voor snellere wondgenezing of waar die zich iets prettiger bij voelt?
Hij is vanmiddag gecastreerd en is zoooo zielig, logisch want is nog half van de wereld, maar voor de dagen die
komen gaan erna, is er iets wat ik hem kan geven?

heb pijnstillers voor 2 dagen en volgens mij AB voor 7 dagen.
Maar wil zo graag wat extra voor hem doen....
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1498123
*Evie* schreef: Is er iets wat ik kan geven aan mn lieverd voor snellere wondgenezing of waar die zich iets prettiger bij voelt?
Hij is vanmiddag gecastreerd en is zoooo zielig, logisch want is nog half van de wereld, maar voor de dagen die
komen gaan erna, is er iets wat ik hem kan geven?

heb pijnstillers voor 2 dagen en volgens mij AB voor 7 dagen.
Maar wil zo graag wat extra voor hem doen....
Ik vind dat al veel.  :-\ De meeste reuen zijn een dagje groggie en de volgende dag weer als vanouds.

Traumeel is altijd goed.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1498131
Angelique schreef: Ik vind dat al veel.  :-\ De meeste reuen zijn een dagje groggie en de volgende dag weer als vanouds.

Traumeel is altijd goed.
Pijnstillers heb ik niet zo'n moeite mee, ik vind antibiotica nogal vreemd.  :-\
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1498153
Lizzy schreef: Ja, waarom AB? Ik heb zelfs bij de castratie van mijn teefjes nog nooit AB gehad ???
Nee, je mag toch aannemen dat een operatie onder steriele omstandigheden gebeurt.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1498161
*Dorothea* schreef: Pijnstillers heb ik niet zo'n moeite mee, ik vind antibiotica nogal vreemd.  :-\
Neuh, ik ook niet, want daarvan kan je na 1tje bedenken....overdone, laat de volgende maar zitten.
Door Happy Tail
#1498620
hier had meneer de dag erna nergens meer last van. Ja wel van die looplijn die toen een paar dagen aan zijn nek vast zat ;D  IK wil renneenneeeee

Wel pijnstillers meegekregen, maar die staan nog steeds in de kast.
Door *Evie*
#1499134
Even gekeken hoe alles heet.

Hij heeft mee gekregen :
2x daags 1 tabl Amoxoral - 5 dagen
2x daags 2 tabl Ketofen - 2 dagen

Hij is al wat fitter, zijn al paar kleine plasrondjes geweest en hij draaft alweer wat.
Ga vanmiddag als mn vriend is even naar de natuurwinkel om wat te halen.

Arnica alleen ook goed? Want wat jullie aangaven moet ik bestellen en duurt weer eventjes.
Miss dat ze daar wel traumeel hebben?
Door *Evie*
#1499457
Ik heb de traumeel gekocht, welke dosering moet ik doen? 3x daags 1 zoals op het potje staat??
En dan voor hoelang?

Hij weegt 44 kg
Door kootje
#1500178
Misschien is rescue druppels van Bach ook een goede aanvulling. Is naast traumeel denk ik iets waar je als honden bezitter niet zonder kunt en die druppels zorgen er voor dat ze sneller over een trauma heen komen. Succes met je hondje.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door