Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door sylvia
#14976
Ik zag op een ander forum (adtm) dat je deze vraag had gesteld,het lijkt mij handiger om hem hier te stellen daar men hier ook weet waar je op moet letten en wat je eventueel bij zou moeten geven ipv appelazijn.
poezenmoeder
17-07-2003 15:45 mijn vraag is:mijn kat heeft brokjes gehad om af te vallen,en voor zijn blaasgruis.
ik ben nu overgegaan,op carnibest.hij vindt dat heel lekker.maar voor die blaasgruis,moet hij een beetje appelazijn innemen.daar gaat hij van spugen,dus geef ik dat niet meer.mijn vraag is nu,hoe merk je nu of hij last heeft van blaasgruis? hij plast nog steeds goed.als u weet waar ik op moet letten wilt u dat dan tegen mij zeggen??
bedankt vast en de groetjes.
Laatst gewijzigd door sylvia op do 17 jul 2003, 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Angelique
#14977
Ik zag op een ander forum (adtm) dat je deze vraag had gesteld,het lijkt mij handiger om hem hier te stellen daar men hier ook weet waar je op moet letten en wat je eventueel bij zou moeten geven ipv appelazijn.


Het moet een beetje hierop lijken, dit geldt voor gruis/stenen enz.

Indicaties: bloed bij de urine, vaak moeten plassen, pijnlijk plassen, persen bij het plassen, incontinentie, abnormale kleur van de urine, gedragsverandering zoals; rusteloosheid, lusteloos, zich verbergen of eten weigeren. Ook veranderingen in het plasgedrag zoals in huis of op andere plaatsen.
Door sylvia
#14978
kijk nu krijg je in één keer het antwoord waar je om vroeg ipv 6 reacties waarom je in hemelsnaam van je dieetbrokken bent afgestapt.
Door zurca
#14979
namens poezenmoeder bedankt voor het plaatsen van het bericht en de reactie die daar op gekomen is.. ze zou graag ook nog wat tips willen weten over die appelazijn. zijn er bijv. andere alternatieve?!
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door