Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Benjy en Misty
#1495083
Benjy heeft tot nu toe 2 keer een hele vissenkop gehad. De eerste keer ging het er met moeite in na een uur lang er over te hebben gedaan kwam het er weer even hard uitkwam. Gisteren opnieuw een zalmkop gegeven aan Benjy. Hij heeft er een tijdje aan zitten te likken enz maar eten, ho maar. Een hele tijd later gaf hij het op en bleef de kop liggen waar hij lag. De 1e kop was zo'n 400 gr. de tweede zo'n 550 gram.

Om de vissenkop nou zelf in stukken te maken is niet mijn ding. Probleem is nu dat ik de komende 2 maanden geen zalmmix kan bestellen omdat Herby net is geweest. Zou het mogelijk zijn om zo'n zalmkop in 1 stuk in een keukenmachine fijn te malen?

Is het een probleem wanneer vis ontbreekt in zijn menu? 
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#1495116
ik krijg een zalmkop prima door mijn porkert.. maar niet in zijn geheel..
je kunt ook omega capsules door zijn eten doen..
even zoeken met de zoekfunctie hier, dan vind je vast wel wat over merken en hoeveelheden enzo.. :)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1495174
Je hoeft toch niet persé een hele kop in één keer te geven, of een hele maaltijd. Wel meer honden voor wie dat teveel is. Ik zou de vis in een paar stukken hakken en de stukken dan verdelen over meerdere maaltijden.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door