Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Yada
#1494468
Gadverdamme, kom net thuis... t hele huis stinkt naar makreel.

Heb em gister voor t eerste complete rauwe makreel gegeven, t ging erin als koek, en tm vanochtend had hij nergens last van.

Er liggen 2 plekken op de vloerbedekking, t lijkt net water er zit geen enkel stukje in dus het is wel verteerd. Is het nou kots of zou dat van achteren gekomen zijn?

Heb nog 15 kilo vis liggen maar als hij er zo op reageerd ga ik weer wegdoen.

>:(
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1494477
kan best zijn dat ie heeft overgeven en de restanten weer heeft opgegeten, gebeurd hier ook weleens dan vindt ik ook een natte plek... :P
Door Yada
#1494480
vanaalst schreef: kan best zijn dat ie heeft overgeven en de restanten weer heeft opgegeten, gebeurd hier ook weleens dan vindt ik ook een natte plek... :P
bij jou ook met vis?
Door annielaumen
#1494540
Astrid moet ook altijd kotsen van makreel
Schijnbaar valt dit niet zo goed
Kan ik iemand anders blij mee maken
Zalmkop sardientjes koolvis gaat wel goed
Door Yada
#1494557
vanaalst schreef: alleen bij de makreel
thx

ja, ik heb ook nog 10 kg haring liggen, is dit minder vet?
Door Antonia
#1494705
Makreel is een erg vette vissoort. Rauwe makreel verdraagt Enya ook niet.
Voor gerookte makreel doet ze een moord en dat gaat wel goed (dan wel het vel en de graten verwijderen). Roken gaan we zelf doen in een rookton, maar je kunt ook gerookte makreel kopen.
Door Nadia
#1494855
Hmm, ik wilde Kain ook eens makreel geven.. Maar weet nu niet meer of ik dat wel ga doen..
Door Yada
#1494859
Ik kan je iig aanraden om niet een voledige maaltijd makreel te gaan geven.

Misschien dat ik t zelf nog eens probeer maar dan 300 gram ipv 650. En de rest gewoon kvv.
Door tiny
#1494952
Hier hetzelfde. Makreel is erg vet en dat wordt hier slecht verdragen, bovendien eten ze het met lange tanden. ik geef het niet meer, hier krijgen ze zalm en sardientjes.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#1495181
Hier eten de dames twee hele rauwe makrelen als hele maaltijd. Geen centje pijn, geen misselijkheid. *klopt af*
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1495201
Hier voor het eerst gister makreel gegeven.
3 hadden er geen enkel probleem mee, hap slik weg.
de 2 andere hebben er ieder 2 op, maar daar bleef het bij, meer hoefde ze niet.
Ze hadden erna nergens last van, geen diaree en niet overgeven/misselijk.
Gebruikersavatar
Door pike
#1495264
Pike en Armagnac hebben een tijdlang probleemloos hele makreel gegeten. Maar op een goede dag kwam het bij beide honden, na enkele uren,  terug. Vanaf dat moment wilden ze geen enkele vissoort meer eten. Pas na een maand of drie lukte het om stukjes schoongemaakte sardien naar binnen te krijgen, gemengd door stukjes vlees. Inmiddels eten ze gelukkig weer hele sardientjes en zalmgraat en Pike ook zalmkop. Maar makreel daar begin ik dus nooit meer aan. 
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door